Gå til innhold
Hundesonen.no

"Grønn" sone ønskes...:)


Recommended Posts

Det er trivelig og interessant her på Sonen, men jeg savner noe, og det er det kanskje flere som gjør? Jeg vil tro at det er flere her på sonen enn bare meg, som er interessert i det som vokser og gror, både ute og inne :icon_confused: Så kjære administratorer; er det mulighet for å legge til en "grønn" sone her også? Det ville vært flott!

Mvh QUEST *krysser fingrene, for grønn sone*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Grønn sone som i planter og trær?

Noen som har fått med seg hva sonen faktisk heter? DYREsonen.!

OM jeg ikke har misforstått, så syns jeg ikke det helt passer inn her.

Så "grønn sone" passer ikke her men det gjør Data og IT? Har vel ikke nødvendigvis så mye med dyr å gjøre det heller...;)

Mange som er interessert i dyr er interessert i annet levende også, som planter, så jeg tror nok at en grønn sone kunne vært et velkomment tillegg til de forskjellige undersonene her :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig at det er en dyresone, men det kunne jo evt. ligget under "alt mulig"? Jeg må for all del ikke på død og liv ha en grønn sone, for jeg antar at det er mange her som sikkert ikke er interessert...

Stemmer nok heller på dette forslaget. Et lite underforum (eller hva man nå kaller det). Som "alt mulig" under sonen "Generelt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn sone som i planter og trær?

Noen som har fått med seg hva sonen faktisk heter? DYREsonen.!

OM jeg ikke har misforstått, så syns jeg ikke det helt passer inn her.

Pust med magan da. Går jo an å legge det som et lite underforum, akkurat som Data og IT er. Syns det var en god ide jeg :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grønn sone.. som i en hage? eller akvariumsplanter?

Blomster og trær syns jeg ikke hører med på DYREsonen. Denne it/data delen av forumet er vel kanskje nødvendig, siden vi alle sitter på en datamaskin å skriver og kanskje står fast. Kjekt med tips og råd!

Eller hva med å lage en egen tråd, under off topic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn sone? Som i hage? Eller natur, eller en økologisk sone, kanskje? Eller slik "tilbake til naturen" sone? Eller, "vi som helst lufter bikkja vår langt til skogs" sone? Nei, jeg er nok litt treig, for jeg skjønner ikke hva "alt som vokser og gror" innebærer, jeg. Potteplanter? Alt er mye, det... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er absolutt nok kategorier her fra før av. Data & IT føler jeg er litt beskyttet av at mange trenger hjelp med ting for å f. eks klare å laste opp bilder eller hvis det skjer småfeil (ikke store nok problemer til at man trenger norskwebforum, liksom..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er absolutt nok kategorier her fra før av. Data & IT føler jeg er litt beskyttet av at mange trenger hjelp med ting for å f. eks klare å laste opp bilder eller hvis det skjer småfeil (ikke store nok problemer til at man trenger norskwebforum, liksom..)

Må si meg enig med IW. Data og IT er jo et behov her.

Eller skal vi ha en bilsone i tillegg? (nei, da går jeg heller på et bilforum :icon_confused: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i du over!

Jeg har ikke noe i mot en grønn sone, men da kan jo andre komme med sine hobbyer og vil ha enda et rom!

Bil..scrapbook..frimerkesamling..osv

*ja men hun fikk jo forslaget sitt igjennom hvorfor får ikke jeg mitt??*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt de som er motstandere av en grønn sone her.. Er man ikke interessert, så lar man bare være å gå inn på det som ikke interesserer en, verre er det ikke... <_<

Det finnes da både heste og ildersone her, noe som jeg så godt som aldri er inne og kikker på men jeg har da ingenting imot at de er her!

Forøvrig kan man gjerne legge til hvilke soner man ønsker for min del, det plager meg ikke, at noen kan ha andre interesser en meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt de som er motstandere av en grønn sone her.. Er man ikke interessert, så lar man bare være å gå inn på det som ikke interesserer en, verre er det ikke... <_<

Det finnes da både heste og ildersone her, noe som jeg så godt som aldri er inne og kikker på men jeg har da ingenting imot at de er her!

Forøvrig kan man gjerne legge til hvilke soner man ønsker for min del, det plager meg ikke, at noen kan ha andre interesser en meg...

Forøvrig så var jeg i mot å få alle de andre sonene den gangen det ble aktuelt og jeg da. Hva skal DYREsonen med en egen grønnsone? Tilslutt blir dette et altmulig-forum, med egen bilsone (rånersone ;) ), sexsone, osv osv.

Eller kan jeg kanskje foreslå en egen datingsone? Det hadde jo hvert noe.

Neida, skal ikke være useriøs, men du må jo tåle at folk sier meningen sin. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så var jeg i mot å få alle de andre sonene den gangen det ble aktuelt og jeg da. Hva skal DYREsonen med en egen grønnsone? Tilslutt blir dette et altmulig-forum, med egen bilsone (rånersone ;) ), sexsone, osv osv.

Eller kan jeg kanskje foreslå en egen datingsone? Det hadde jo hvert noe.

Neida, skal ikke være useriøs, men du må jo tåle at folk sier meningen sin. ;)

Selvfølgelig skal få folk få lov å si meningen sin, er jo litt av meningen med ett diskusjonsforum da..;) Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor du er i mot grønn sone og var imot de andre sonene som er kommet til? Det plager deg vel ikke? Som sagt, så er det bare å la være å gå inn på ting som ikke interesserer en.. Men samtidig kan man jo være åpen for at kanskje andre har interesse for andre ting enn en selv har? Selv har jeg null interesse for bil eller dating men for min del må gjerne sonen utvides med andre interessefelt, enn bare mine..;)

En del av det som står her på Hundesonen er for meg helt uinteressant, men jeg skjønner da at andre kan være interessert for det.

Jeg er inne på en del andre fora også og det er ikke så helt sjeldent at noen kommer med surmaget kritikk av temaer og innlegg som ikke interesserer dem, svaret de får er enkelt og greit; Ti stille eller styr unna ting du ikke har interesse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel skikkelig motstander av resten av de sonene, og ja det plaget meg litt (skal ikke så mye til). Før het det bare hundesonen, nå heter det dyresonen, skal vi gjøre om navnet til altmuligsonen nå da?

Hundesonen er jo fremdeles Hundesonen. Ingenting er forandra der. Skriver man hundesonen.no så ser det ut akkurat som det gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel skikkelig motstander av resten av de sonene, og ja det plaget meg litt (skal ikke så mye til). Før het det bare hundesonen, nå heter det dyresonen, skal vi gjøre om navnet til altmuligsonen nå da?

Jeg må ærlig talt si at jeg ikke ser problemet i det hele tatt , men så skal det litt mer til for å irritere meg også.. Så lenge nye undersoner ikke går på bekostning av det som primært interesserer meg her( i dette tilfellet Hundesonen) , så må de gjerne legge til så mange undersoner de(administratorne) vil, for min del.

Som allerede nevnt, så er det flere undersoner og tråder her inne som ikke interesserer meg, men isteden for å irritere meg over de, så hopper jeg over de..ett godt råd, som jeg gjerne deler med flere... :closedeyes:

Til syvende og sist , så er det vel opp til de som administrerer sonen, hvorvidt de "orker" å administrere flere underforum, jeg kan virkelig ikke se at det skal være noe problem for brukerne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...