Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur og sosialisering ute en dag?


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar
Da tar du den som går kl. 11.05 fra Nordahl Bruns gate da, eller? Da er du vel fremme rundt 11.20. Jeg tar den bussen, litt kjipt å vente i 40 min da! :P

Heh ved ikke hvor Nordal bruns gade er, ved bare at bussen går fra bustationen kl. 11:08, men hvis du skal med samme bus kunne det være fint måske at stå på sammen, så hundene lige kan sige hej til hinanden inden de skal på bussen.

Hvis det er kan jeg komme ned til der flagruten lægger til, men er op til dig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh ved ikke hvor Nordal bruns gade er, ved bare at bussen går fra bustationen kl. 11:08, men hvis du skal med samme bus kunne det være fint måske at stå på sammen, så hundene lige kan sige hej til hinanden inden de skal på bussen.

Hvis det er kan jeg komme ned til der flagruten lægger til, men er op til dig :)

Det er samme buss, ja :P Jeg kommer til Bergen i morgen jeg! Skal sove over hos min søster. Og hun bor like ved Danmarksplass så jeg tenkte å bare hoppe på der, blir litt stress å først reise inn til byn for så å ta buss igjen ut av byn! :P Så vi sees på bussen - håper ikke hundene tar helt av inni der!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: Only Blondie som skriver, gadd ikke bytte konto

Det var god idee :P

Neida, tror nok det skal gå fint. Kan vi lage en liste over hvem som kommer eller mens vi venter på søndagen :P ?

Jeg lager en liste som jeg vet/tror så putter dere dere inn eller "visker" dere ut om dere ikke kan komme...

JA, folket:

Only Blondie

Andrè

Marco_Speedy

Helle

Showtime

Einstein og Charlie

Lb_Shira

Akita

Lizzie

Reidun

Kanskje folke

Pia&Mei

Vala

Hva med deg vipsen? Er du med også?

Syns vi har blitt endel. Gleder meg kjempe masse :) Blir kjekt!

Kviklunch og kakao :P

Jeg er fryktelig usikker på om jeg rekker det. Tøtto skal bli hentet rundt tolvtiden, men hvis hun blir hentet tidligere, så ser jeg om jeg ikke får svinekjørt litt oppover... Men altså, hvis jeg ikke rekker opp til tolv, hvordan finner jeg dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr et par venner av meg som har lyst å være med. men bare visst det går an å slippe hundene løs der?

Har hørt at det bare er en grus sti der..?

eg aner ikkje.

håper noen svarer meg i dag då :cool:

Anette

vi var sidst på en stor plads hvor hundene kunne lege uforstyrret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i måren :cool: Dette blir knall. Iallefall en kompis som blir med med boxeren sin. Håper på

to til.

Anette

Så gøy at du drar med deg en boxer - vil gjerne bli bedre kjent med den rasen! Vi er blitt en del folk nå, så dette blir gøy! :P

EDIT: Jeg får som sagt kanskje med meg min søster og hennes flat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, men hva med at vi heller møtes halv 12 da?? Det er jo da dere 2 kommer med bussen og da kan vi dra rett etter å ha hentet hundene fra kennel. De skal vi nemlig hente klokken 11 så tar det litt tid å kjøre ut også. Det passer mye bedre for meg da og dere 2 andre også sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...