Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur og sosialisering ute en dag?


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Hm, nå BØR jeg komme meg ut av huset og joine dere! Har aldri fått det til å funke på sånne treff.. Dvs, har liksom møtt opp, men så skjer det ting og man møter ikke alle dem man skulle møte :P En gang gått tur med Vipsen og en annen gang med Ceccy her inne.. dvs sistnevnte var vel ikke "gå tur", det var en sinnsyk plan om bading med bergensgjengen, og ALLE pyste ut UNNTATT Ceccy og moi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se ansiktene bak skrivingen her! :) Jeg skal prøve å dra med meg min søster og hennes flat også! Da sier vi at møtested blir Safari kl. 12.00 den 18. november da?

Jippi vi kommer også banana

Håper det ikke er så glatt som no da. :no:

Vi gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er klar! Jeg blir kjørt heldigvis. Tar mest sannsynlig med en vennine med tibben hennes. Henter Blondie fra kennel samme dag, så da blir det liv å røre :)

Ps: Se englette ut når vi kommer. Pappa er usikker på dette :) Så han skal "sjekke" dere ut ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhhm sidst gik vi til en stor åben plads hvor hundene kunne lege, men der er godt nok ikke indhegning om den, ved ikke om der er det nogen steder, sidst havde jeg selv langline med, men tror ikke jeg får behov for det denne gang :)

Jeg kan forresten se om hundene vil have et par glorier på så de kan se englettede ud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på vejret til på søndag, ser ud til at det skulle blive godt vejr :)
Hvor så du da? Her ser det ikke så bra ut - eller dårlig er det jo ikke, men det er ikke sol i allefall!

--> http://www.yr.no/place/Norway/Hordaland/Be...en/weekend.html

Men været har jo ikke så mye å si - vi er hundefolk: Vi vet å kle oss for allslags vær! :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forresten se om hundene vil have et par glorier på så de kan se englettede ud :P

Ps: Only Blondie som skriver, gadd ikke bytte konto

Det var god idee :)

Neida, tror nok det skal gå fint. Kan vi lage en liste over hvem som kommer eller mens vi venter på søndagen :P ?

Jeg lager en liste som jeg vet/tror så putter dere dere inn eller "visker" dere ut om dere ikke kan komme...

JA, folket:

Only Blondie

Andrè

Marco_Speedy

Helle

Showtime

Einstein og Charlie

Lb_Shira

Akita

Lizzie

Reidun

Kanskje folke

Pia&Mei

Vala

Hva med deg vipsen? Er du med også?

Syns vi har blitt endel. Gleder meg kjempe masse :P Blir kjekt!

Kviklunch og kakao :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lige fundet bus til på søndag :) er lidt sværere end lørdage, men tager bus 60 så jeg er der ca 11.40, så det eneste jeg skal sørge for er at komme af det rigtige sted :P
Da tar du den som går kl. 11.05 fra Nordahl Bruns gate da, eller? Da er du vel fremme rundt 11.20. Jeg tar den bussen, litt kjipt å vente i 40 min da! :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...