Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur og sosialisering ute en dag?


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Ja vi kommer vist til at tage bus nr 100 fra bystationen, skal bare huske hvor det er jeg skal trykke på stop knappen :unsure:

Tog bus nr 6 sidst til ende stoppet på minde :kiss:

heh men tror på at vi kommer af rigtigt sted :D ellers må vi bare gå lidt tilbage :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for meg vis det er Søndag 18 november. Klarer sikkert å ordne skyss ellers så blir det buss nr. 60 og stoppe med Lidle. Men da må noen stå der og guide meg til skogen :) Blir kjekt det. Hvilket klokke slett da? Og ossen er det der? liksom er det gjørmette og sånt(må tenke på klær).

Med mindre det er storm eller jeg er syk eller noe sånt så er det 100% sikkert at jeg kommer.

Ps: passer godt for meg i 1-2 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med! :) Men siden jeg bor på Stord må jeg liksom reise tilbake med Flaggruten søndag kveld, og da kan det bli litt liten tid i skauen hvis vi ikke møtes før 14.00.. Vi kan ikke si 12.00 da? :rolleyes: Hehe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det passer bedre, og du også gere vil have e chance for at komme med :) så skulle vi måske sige kl 12.00, hvis det altså passer alle bedre :(

Men bare hvis det passer alle! Hvis noen ikke kan kl. 12.00 så får dere ha det som planlagt kl. 14.00, så får jeg se hva jeg får til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...