Gå til innhold
Hundesonen.no

tunfisk i maten


Ane_

Recommended Posts

vet dere om det er greit at hundene spiser tunfisk? det er jo så sundt for mennesker, så det er jo rart om det ikke er bra for dyr også, men jeg tenkte jeg bare skulle høre om det var noen som visste!? jeg pleier av og til å blande tunfisk med tørrforet så det skal bli litt mer fristende for dem. De elsker det. Kjøper sånn tunfisk i olje på hermetikkboks i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også tunfisk i maten, dette er noe hundene elsker, i tilleg er det sundt :)

Det som er viktig når du bruker tunfisk er å vann tilgjengelig hele tiden (er alltid vikitg men ekstra viktig når du bruker tunfisk :)) fordi det er litt salt.

Jeg pleier å ta vann i maten når jeg gir dem tunfisk for å være på densikre siden :)

Jeg ville nok også brukt den varianten av tunfisk som kommer i vann, ikke olje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også tunfisk i maten, dette er noe hundene elsker, i tilleg er det sundt :)

Det som er viktig når du bruker tunfisk er å vann tilgjengelig hele tiden (er alltid vikitg men ekstra viktig når du bruker tunfisk :)) fordi det er litt salt.

Jeg pleier å ta vann i maten når jeg gir dem tunfisk for å være på densikre siden :)

Jeg ville nok også brukt den varianten av tunfisk som kommer i vann, ikke olje :P

men er det ikke mye mer salt i de med vann, enn de med olje? ollje er vel bra for hunder det, er det ikke? Pelsen og magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg gir hvetekimolje (eller hvordan det skrives) og noen ganger vanlig olivenolje, hvis de er litt har i magen eller noe. hvordan funker de oljene du bruker? hva er de bra for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg gir hvetekimolje (eller hvordan det skrives) og noen ganger vanlig olivenolje, hvis de er litt har i magen eller noe. hvordan funker de oljene du bruker? hva er de bra for?

Salmopet'en er lakseolje med omega 3 fettsyrer... bra for pels og kropp :)

Solsikkeoljen gir glans til pelsen, det samme gjør den hvetekimoljen, men den gir også rødfarge til pelsen, noe som er helt topp til din rase, men ikke til mine sheltier som er gullsobel :) De som eier mørkere sheltier bruker den oljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...