Gå til innhold
Hundesonen.no

Buhu!!! Nå er de snart leveringsklare de små nøstene :-(


Lazita

Recommended Posts

:):P:P en stolt oppdretter kan bare smile masse etter vetrinær besøket :P:P:P

nå har de altså fått sin første vaksine, microchipp og ikke minst helseattest.

2 av valpene pep litt når de fikk chippen og det var alt 8)

ingen av dem reagerte på vaksinen i det hele tatt 8)

og dyrelegen vår fant ikke noe feil på noen av valpene 8) 8)

alle hannvalpene hadde begge testikklene på plass i pungen 8) 8) :P:P

gjett om jeg er stolt nå da, fikk masse skryt av vetten.

dette er bra med tanke på den ene valpen Tinka fikk for snart et år siden somfremdeles mangler en testikkel :P:P (skal aldri mere bruke den hannhunden på mine tisper) har fått vite i ettertid om at faren til den valpen var sen med å få testikklene på plass(og jeg som trodde eieren hadde lagt alle kortene på bordet før vi fikk bruke han på Tinka da), og at en annen valp etter han ikke fikk testikkler før den var 6mndr.

hadde den hannhunden vært min så hadde jeg ikke tatt sjangsen på å alve på han,men det er no ikke mitt problem heldighvis(kryptochisme er jo arvelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)  :P  :P  en stolt oppdretter kan bare smile masse etter vetrinær besøket :P  :P  :P  

nå har de altså fått sin første vaksine, microchipp og ikke minst helseattest.

2 av valpene pep litt når de fikk chippen og det var alt 8)  

ingen av dem reagerte på vaksinen i det hele tatt 8)  

og dyrelegen vår fant ikke noe feil på noen av valpene 8)  8)  

alle hannvalpene hadde begge testikklene på plass i pungen 8)  8)  :P  :P

gjett om jeg er stolt nå da, fikk masse skryt av vetten.

dette er bra med tanke på den ene valpen Tinka fikk for snart et år siden somfremdeles mangler en testikkel :P  :P (skal aldri mere bruke den hannhunden på mine tisper) har fått vite i ettertid om at faren til den valpen var sen med å få testikklene på plass(og jeg som trodde eieren hadde lagt alle kortene på bordet før vi fikk bruke han på Tinka da), og at en annen valp etter han ikke fikk testikkler før den var 6mndr.  

hadde den hannhunden vært min så hadde jeg ikke tatt sjangsen på å alve på han,men det er no ikke mitt problem heldighvis(kryptochisme er jo arvelig).

Hipp hurra! få flott :P =D>

Alltid gøy å få skryt av valpene fra vetten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fint at de alle sammen var så dygtige! Og så raske og sunde da! Har I egentlig fundet købere til dem alle sammen? Har nogle af køberne været og se på de små?

ja vi har garantert 5 kjøpere og så fikk vi en mail i går fra en som var innteresert, så får vise om han vil hannhunden eller om han ikke var så innteresert alikavell.

nei det er nokk ingen som har vært å sett på valpene enda men vi har en som skal hente på mandag for da har hun fri denne uken som kommer og tid til å bli kjent med valpen før hun må få hjelp til den på dagtid mens hun er på jobb. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100_2061.jpg

Bare oss igjen nå :lol:

ja nå har 3 av valpene reist og den fjerde reiser på Lørdag.

de to siste skal vi levere når vi reiser nedover for å stille Aiwa(den pelsløse :? ) og Astrix i Bryne på NKK´n

så nydelige :):D *smelterhelt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk så herlige! Steike så fort tiden har gått! Leveringsklare allerede.. Synes ikke det var lenge siden de ble født jeg, hihi..

ja du er jo ikke alene om å tenke på det da, herre gud sitter jeg å tenker de ble jo født for ikke så lenge siden også reiser de fra oss allarede :?

ka jo dersverre ikke beholde noen av dem selv nå siden vi har 4 voksne hunder i hus så da er det gjerne like greit at de reiser nå så ikke vi blir så altfor vandt med at de er her og pisser over alt. men jeg tror jeg setter en valp på fôr fra det neste kullet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh nå drar vel resten snart :)

Men du skrev at ingen hadde sett på valpene, har du ikke møtt valpekjøperne selv før du leverer de?

Nei for alle bor langt vekke, bare en som bor noe lunde nærmt oss men hun bor på radøy eller hvor det var nå(husker ikke helt nå i farten hva det het) over norhordalands broen i så fall.

men har jo hatt mange samtaler med alle kjøperene og de virker som greie folk alle sammen så jeg er fornøyd med dem jeg.

det er flere av dem som kommer til å prøve å stille ut hundene så det blir jo litt spennede da.

tidligere kulle vi har hatt så har jo valpene blitt kjøpt av folk rundt omkring Bergen/hordaland så når det på dette kullet blir sendt valper langt vekk så er jo det litt uvandt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. så skjønne...

revurderer det oppdrett greiene mine jeg nå...

hehe..

trur jeg har så utrolig lyst til å ha bare ALLE sammen selv..

hehe

de er så sykt søte når de er små..

har du finni nye hjem til dem? stabile hjem?

;D

hvordan rase er det du har? og hvor mange har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...