Gå til innhold
Hundesonen.no

Finnes det noen i Telemark her?


Tervtotten

Recommended Posts

Hei

Lurte på om det fantes noen hundefolk i Telemark her, nærmere bestemt i områdene Seljord, Dalen, Vinje, Tokke eller steder rundt her.

Det er utrolig dårlig hundemiljø her (vinje), og nærmeste hundeklubb er notodden så tenkte kanskje det fantes noen som hadde lyst å gå turer eller trene litt sammen med oss.

post-2747-1192799628_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg bor litt lengere ned jeg da. Vet at det arrangeres noen kurs noen ganger i Seljord og at redningshundene har i hvertfall hatt trening på Rjukan. Selv så bor Jeg i Bø og har en Flatcouted Retriever og en Strihåret vorsteh. :) Det blir jo i grunnennoe jakt her også men i alle hundegrener så ligger jo lydighet i bunnen for å kunne få til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
Hei

Lurte på om det fantes noen hundefolk i Telemark her, nærmere bestemt i områdene Seljord, Dalen, Vinje, Tokke eller steder rundt her.

Det er utrolig dårlig hundemiljø her (vinje), og nærmeste hundeklubb er notodden så tenkte kanskje det fantes noen som hadde lyst å gå turer eller trene litt sammen med oss.

post-2747-1192799628_thumb.jpg

Hei!

Eg har starta hundesskole i Lunde (Svenseid) dette året. Det kjem fleire frå Vinje og Seljord på kurs/treninger her! Du kan inn på heimesida mi å lese.

Addressa er www.aussiemudi.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...