Gå til innhold
Hundesonen.no

oppbevaring...


Calum

Recommended Posts

Jeg oppevarer det i fordunker som vi får kjøpt på dyrebutikken/ der vi kjøper foret. Jeg får ikke 15 kilo oppi en dunk (har det i labbdunk for øyeblikket), så resten står oppevart i orginalsekken, godt tettet igjen, og satt ned i matboden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ekstremt dårlig på å oppbevare foret...skal kjøpe fordunk, men akkurat nå står det som vanlig i orginalsekken, den er heeelt åpen...

de skal de gi deg gratis når du kjøper foret, det skal ikke koste deg noe å få en dunk. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fortønne, fra Royal Canin, så rød og fin :) Men jeg tømmer ikke foret oppi slik som de fleste gjør, jeg setter hele sekken nedi i stedet for, og lukker igjen åpningen. Da holder foret seg ekstra bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..trukke de på felleskjøpet har fått med seg det, eller så gjør de ikke sånn :? aldri blitt spurt om dunk der heller, men vet at det er sånn visst du kjøper feks.eukanuba

På felleskjøpet så må du kjøpe dunken utenfor foret, det måtte ihvertfall jeg!

Når jeg kjøpte 15 kilo Royal Canin så fikk ikke jeg med dunk.. Det jeg vet er at Royal Canin har sånn gave som er med hver gang man kjøper så og så mye. Forige "periode" var det vist fortønne, når jeg kjøpte fikk jeg førstehjelps "veske" til hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått førstehjelps-liten-ting, og en sånn derre liten pakning med børste, leke og brettbar vannskål. Hihi.

Har kanskje noe å gjøre med at vi kjøper for 500,- hver gang :roll:

Ja, de hadde også sånn børste, leke og brettbar vannskål, men jeg ville ha det førstehjelpstingen. Har jo bare kjøpt en 15 kilos sekk hittil :) Men vi får se hva jeg får neste gang da, hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho :) bare en kg om gangen :D Jeg kjøper 7 1/2 jeg, og har det i fortønne, går fint det :D

Ja, men du har litt fler hunder og da :D Og større..

Men jeg har faktisk mange 1kg's sekker her nå da. Kjøpte på sånn tilbud. Fikk to sekker til prisen av en eller hva det var. Så jeg kjøpte 6 stykker :D Mye kjekkere med små poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...