Gå til innhold
Hundesonen.no

World dog show 2008 i Sverige


Arielle

Recommended Posts

noen som skal til world dog show i sverige 3-6 juli 2008?

kommer nokk til og være maaangen år til neste gang dette skal være så nær norge :P

vi er en del som skal leie bobiler og kjøre ned. skal stille en go del hunder men akkurat hvem som skal stilles er ikke sikkert enda men lille godgutt min Ivo (Sukkertoppen's Secret Of Succes) skal jafal stilles:D

vi gleder oss maaassse så ferien i år er langt 14 dager til Sverige :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 621
  • Created
  • Siste svar

Jepp, skal dit en tur. Skal stille Decoy på to spesialutstillinger som er samme helgen. Vet ikke om han skal stilles på selve verdensutstillingen. Jeg tør ikke å handle han der så om jeg finner noen som vil så tror jeg kanskje han blir stilt. Må se det litt an når det nærmer seg litt mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som skal til world dog show i sverige 3-6 juli 2008?

kommer nokk til og være maaangen år til neste gang dette skal være så nær norge :P

vi er en del som skal leie bobiler og kjøre ned. skal stille en go del hunder men akkurat hvem som skal stilles er ikke sikkert enda men lille godgutt min Ivo (Sukkertoppen's Secret Of Succes) skal jafal stilles:D

vi gleder oss maaassse så ferien i år er langt 14 dager til Sverige :P

Er i Danmark i 2010, så altfor lenge er det vel ikke :P

Hotell er bestilt for lenge siden her hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal mest sannsynelig på den + de 2 andre for retrievere samme dagene :-)

Må bare få litt fart å bestille bosted. Vil bo utenfor Stockholm, er som regel så grusomt å lufte bikkjer i byen..

Da blir vi å treffes på den spaniel og retrieverklubben skal ha :P

Holder på å bestille nå, har funnet et par som ser grei ut. Håper bare de har ledige plasser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selfølgelig dit! :P

Skal stille Bella hvis hun er i pels og det ikke kresjer med løpetid og paring. Mulig jeg stiller Albin også :P

Har ikke skaffet overnatting enda, så blir vel så vi må campe i utstillingsteltet ved siden av bobilen til oppdretteren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt oss dit med hovawarten vår. Han er litt ung og smal i kroppen enda, men håper på at han er noe kraftigere til da. Har planer om å kjøre nedover sammen med ei venninde og hennes (lånte) grand danois. Blir kjempemorsomt å oppleve ei så stor utstilling, største jeg har vært på til nå er NKK Trondheim... Har ingen forhåninger om å vinne noe som helst, drar kun for opplevelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at det er så mangen som skal:D hviste ikke at det skulle være i danmark i 2010 :P hehe

men nå spør jeg kanskje litt dumt :P men har kun vært inne og sett på sidene til verdensvinner utstillinga. hvilke andre utstillinger som skal være der for retrievere? er litt ny i dette her men hvilken dag skal flatten stille under verdensv.....?

takk til alle som gidde og svare på dumme spørsmål :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal! Håper jeg.. da er Diesel ett år og fem mnd.

Det høres spennende ut, og siden det er så 'nærme' tar vi det som en liten ferie.

Hører rykter om at det spesial utstilling for rasen min samtidig, så det blir dobbelt så gøy!

Mest for å se andre Belgere, og for å høre hva de har å si om kvalpen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi leier rett og slett bobil :blink: slepper og tenke på hotell og hvor du skal ha hundene osv... er bare til og kjøre ned få plass i nerheten av utstillingen og såve akorat nor det passe :blink: ingen stress bare til og gå rett ut av bobiler og traste inn på utstillinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
vi leier rett og slett bobil :blink: slepper og tenke på hotell og hvor du skal ha hundene osv... er bare til og kjøre ned få plass i nerheten av utstillingen og såve akorat nor det passe :blink: ingen stress bare til og gå rett ut av bobiler og traste inn på utstillinga :P

I nærheten av utstillingen?

Det tror du skal drømme lenge om, parkering er ikke akkurat en dans på roser der - og nermeste camping er vel ett stykke vekk, i tillegg er de vel kanskje allerede fullbooket for perioden.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...