Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille snille Dilla min........


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Du kom inn i livet vårt en sommer dag for to år siden, liten, supersøt og verdens roligste og koseligste valp. Du vokste deg - vel om ikke stor - i alle fall sterk og glad. Du skulle være "fars" hund, men det tok ikke lange stunden før du var min. Aktiv, positiv og fullstendig overbevist om at du sikkert var belger, og akkurat den overbevisningen gjorde at du en maidag i fjor klarte å dra på deg en skade som krevde operasjon og lang rekonvalenstid.

Så tålmodig du var i denne tiden, det eneste du kunne få var korte korte turer - rett nok mange for dagen, men resten av tiden måtte du være i bur........... Jeg hadde så vondt av deg da............ Men du ble frisk, og beinet holdt godt - og du mistet aldri ditt fantastiske humør, du var alltid i strålende humør - glad, vimsete og positiv.

I trening var du fantastisk, du gav alt - alltid - lille "sparegrisen" min......... Du var en solstråle i ett og alt, alltid blid, alltid klar for action, men allikevel så følsom og så på nett...

Da Timo døde i fjor høst, snek du deg ubemerket inn i sjela mi og fyllte tomrommet etter han. Det var så godt å ha deg der da Dilla - det føltes som om du forstod. Takk!

Hvorfor kunne det ikke vare?

Hvorfor måtte jeg miste en hund til?

Hvorfor akkurat deg?

Jeg har tusen spørsmål, og jeg synes livet er grenseløst urettferdig - du var bare 2 1/2 år gammel - du hadde hele livet foran deg. Du skulle være "min" lenge.

Jeg kommer til å savne deg - lenge og mye - du var annerledes hunden min, men du var min. Hvil i fred lille snille Dilla min - vit at du alltid kommer til å ha en stor plass i hjertet mitt. Takk for at du var den du var!

aIMG_1701.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...