Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur for alle rogalendinger


giggi

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Har sent deg sms! Vet du hva, det kan være jeg får låne 200kr av pappa :kiss: Du har jo rett, jeg er barn enda jeg :( Hehe...lillle meg :( Sender deg en til sms jeg, om en liten stund :D Men hadde vært fint om du ga beskjed om du fikk dem, har litt lite peng skjønner du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok litt forvirret nå. blir det tur? alle uder 16 er barn. har du en hund ove 40cm til ryggen så må du betale barnebilett for den. er den under 40 TROR jeg det er 10 kr. men kan ikke dere senne en melling til meg om det blir tur eller ikke

tlf: 93010541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tak i noen på Siljes mobil :kiss: Hun har reist til Ogna strand, og er hjemme om ca 1 time. Hun jeg snakte med sa at jeg kunne komme til Ålgård, men det blir jo litt vanskelig. Vi får bare møtes der 1, så sier jeg det til hun jeg snakka med i Siljes tlf. Så får hun velge om hun kommer eller ikke :D

Jeg vet ikke jeg, skal være respitt i klubben kl 4...5tiå, men er ikke så viktig det. Hehe, hvuilke hunder har du? Slik at jeg kan vite hvem du er :D Får du forresten smsene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ok men da møter jeg deg der klokken 1. jeg har en Flatt coated retriever. nei har ikke fått noen sms nommaret mitt er : 93010541. er det noe mer så må du sende sms for jeg har ikke tilgang på nett til klokken 4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Sorry :S .. Trodde det ble avlyst jeg ... Jeg reiste til stranda med morfaren min jeg :S ... Så tok ikke med mobilen heller... Veldig lei for det..... :kiss:

vi var på Orrestranda. Siden det er ganske nerme oss ...

Hadde jeg vist dette, sp hadde jeg selvfølgelig komt .. Åhhr .. Er skikkelig sur på meg selv nå :D :wallbash:

Edit: det var sikkert mora mi du snakka me :( ... Hun sa det ikke til meg heller :D ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg netopp komt inn døra! Så nå ligger Lille Vims rett ut her :( Veldig koselig å møte deg Arielle :kiss:

Synd at du ikke ble med Labbetussegutten :( Og det var min feil, jeg tulla så mye! Er virkelig lei for det! Men vi får ta det en aannen gang :D Håper flere blir med da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...