Gå til innhold
Hundesonen.no

"Foppal"


vipsen

Recommended Posts

Det blir nok nye 44 år med uspiselige bergensere om (ja om - jeg lever i fornektelse og håper de roter seriegullet bort :) ) de vinner serien i år. Det kommer til å go on and on and on and on, til neste gang de kanskje vinner serien, i 2051 :rolleyes:

Jeg er rbk supporter :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bergensere alltid uspiselige? :)

Uansett, mitt hjerte ligger hos VIF og Klanen. Dog vet jeg at vi ikke har et fnugg av sjanse i år, så jeg har (utrolig nok) et lite ønske om at Brann vinner (i hvert fall bedre enn at RBK og LSK gjør det), selv om brautende bergensere kommer til å minne meg på det så lenge jeg lever... :o Enga kommer sterkere tilbake til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har fått inn rævbk fra starten må jeg si det er gøy de klarte 1-1 mot Chelsea (som forøvrig er like grusomt som førstnvente).

For tiden følger jeg med på Stabæk spiller undeholdende fotball til tider :P

(Dessuten er Daniel Nannskog til å spise opp :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har fått inn rævbk fra starten må jeg si det er gøy de klarte 1-1 mot Chelsea (som forøvrig er like grusomt som førstnvente).

For tiden følger jeg med på Stabæk spiller undeholdende fotball til tider :P

(Dessuten er Daniel Nannskog til å spise opp :lol: )

Ugh, Stabæk av ALLE ting. Snakk om kvalme klyser (og jeg kommer fra Asker til og med:p). Nei, gi meg RBK anytime altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, hvem syntes du er så klysete da?

Ugh- det er liksom bare sånn de er.. Stabæk.. Ugh, ugh, ugh *grøsse*. Spillerne er forsåvidt greie de altså, og de spiller helt OK fotball- jeg har faktisk kjent endel av de gamle spillerne privat, og det er ikke noe galt med de, det er bare.. Stabæk. STABÆK liksom *ler*. Hey- noen, kom og hjelp meg *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Er ikke bergensere alltid uspiselige? :lol:

Uansett, mitt hjerte ligger hos VIF og Klanen. Dog vet jeg at vi ikke har et fnugg av sjanse i år, så jeg har (utrolig nok) et lite ønske om at Brann vinner (i hvert fall bedre enn at RBK og LSK gjør det), selv om brautende bergensere kommer til å minne meg på det så lenge jeg lever... :P Enga kommer sterkere tilbake til neste år!

Herlig å lese! Du har hjerte på riktig sted. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger jo i navnet at Stabæk er noen klyser..

TAKK Christine:p

Lørdag spiller Asker mot Ranheim i 2. Div. Hvem i alle dager skal jeg holde med da? Jeg er jo både fra Ranheim og Asker *vrient*. (Er en av de som ikke kan se en kamp/høre om en kamp uten å ta stilling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...