Gå til innhold
Hundesonen.no

Royal Canin


Nina

Recommended Posts

Jeg har tenkt å bytte for fra Eukanuba, siden Ero ikke vil spise dette foret. Jeg tenkte å prøve Royal Canin.

Er det noen som har noe erfaringer med dette foret, både possitive og negative erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Olivers, men synes det er bedre enn Eukanuba. Mest fordi det er mer smakfullt, men det er også mer olje i det. Hvis du kjenner på Royal Canin fôrbiter i forhold til Eukanuba så kjenner du at Eukanuba er mye tørrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

royal canin er bare best... også ligger det langt forran eukanuba og diverse andre for på forskning og kvalitet. de bruker flere millioner pr. år bare på å forske på åssen dem kan lage det perfekte foret for akkuratt din hund.

de produserer også foret i frankriket for det er det landet som det er strengest krav for laging av for i. i norge har dem bare noen få krav på for... derfor finnes det så mye dålig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bytte for fra Eukanuba, siden Ero ikke vil spise dette foret. Jeg tenkte å prøve Royal Canin.  

Er det noen som har noe erfaringer med dette foret, både possitive og negative erfaringer?

Vicky liker det ikke... men min oppdretter gjorde det før. og hun sier kun possitivt om det :) grunnen til at hun byttet var fordi hun fikk spesial avtale med dyrlege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å bytte for fra Eukanuba, siden Ero ikke vil spise dette foret. Jeg tenkte å prøve Royal Canin.

Er det noen som har noe erfaringer med dette foret, både possitive og negative erfaringer?

Det er et for som virker godt på min hund, det eneste negative jeg kan komme på er at det er dyrt... betaler 509 kr for 12 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har byttet for en del ganger nå (bare for å teste dem med tanke på pelsen på hundene) og vi ender alltid opp med å kjøpe Royal Canin igjen.

hundene våres får bra pels av det og har ikke noe kløe eller noe sånt av det så da fortsetter vi med det foret.(no har jegfått ordnet det sånn at jeg skal få oppdretter avltale(må egentlig ha kennelnavn forå få det men jeg slapp 8) bare smisket litt med dem) med RCC så da blir jo foret litt billigere med en gang samtidig som vi har kort i butikken hvor vi kjøper det og får hver 6 sekk gratis så da blir det liksom ikke så dyrt alikavell. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har byttet for en del ganger nå (bare for å teste dem med tanke på pelsen på hundene) og vi ender alltid opp med å kjøpe Royal Canin igjen.

hundene våres får bra pels av det og har ikke noe kløe eller noe sånt av det så da fortsetter vi med det foret.(no har jegfått ordnet det sånn at jeg skal få oppdretter avltale(må egentlig ha kennelnavn forå få det men jeg slapp 8) bare smisket litt med dem) med RCC så da blir jo foret litt billigere med en gang samtidig som vi har kort i butikken hvor vi kjøper det og får hver 6 sekk gratis så da blir det liksom ikke så dyrt alikavell. :wink:

Hehe, har du smisket deg til oppdretter kortet :) Jeg har også slikt kort (uten smisking :D) Og da sparer jeg 25 % på hver sekk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...