Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilket halsbånd?


Ina

Hvilken type halsbånd bruker du på hunden din?  

35 stemmer

  1. 1.

    • Vanlig
      21
    • Halvstrup
      6
    • Helstrup
      4
    • Sele
      4
    • Halti
      0


Recommended Posts

På frøya bruker vi vanligvis halvstrup.. Ikke fordi hun drar, men fordi hun snor seg ut av et vanlig hvis hun f.eks MÅÅ møte en annen hund plutselig.. Og hvis det er lillesøstrene mine som går med henne da, så har de null sjanse for hun hører bare på de i bånd.. jeg foretrekker egentlig et fint lærhalsbånd jeg- uten strupeeffekt, hvis hunden kan bruke det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig lærbånd. :)

Men skal kjøpe Sæle til Zico da, han drar sånn, spesielt når vi er på tur sammen med andre. Jeg har prøvd halvstrup da, men det er ikke no bedre. Går bare å drar uansett og høres ut som om han kveles.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanlig halsbånd! Rogz for dogz :) Eller sele, hvis jeg bruker flexi eller langline.

Seriøst? Trodde du minst måtte ha strupe på henne.. Regna egentlig med at du hadde pigghalsbånd og.. Klarer du virkelig å kontrollere henne uten det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Trodde du minst måtte ha strupe på henne.. Regna egentlig med at du hadde pigghalsbånd og.. Klarer du virkelig å kontrollere henne uten det??

Jeg må ha pigg... og helst strøm også.. hele tiden, tilfelle de gjør noe galt... er jo helt klin umulig å kontrollere dem uten!! :P

Bruker heltvanlighalsbånd jeg ja :P På fjelltur bruker jeg sele :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker halvstrupe fordi det er greit å ta av og på.  

Har du hentet det bilde fra en nettbutikk Kristina? Isåfall, hva er adressen? Trenger en halvstrupe med refleks..

Hvis du høyreklikker på bildet finner du adressen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helstrup nå etter i går.. Oppdretter sa jeg burde det siden Mona trekker så fælt, og gjett hva, det funker :) Hehe.. Men hun går bare med det når jeg feks skal på tur/ha henne med nytt sted og generelt ha henne i bånd. Ellers går a uten.

Så har jeg to sånne Gresshoppa med refleks, samt et enkelt lærhalsbånd som er nå på det ytterste hakket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...