Gå til innhold
Hundesonen.no

Drittbikkje!


Wheaten terrier

Recommended Posts

Hvorfor blir hun alltid sånn??? Hater det når hun blir sånn! :evil: #-o

Skulle lufte henne etter å ha kommet hjem fra byen i dag, og ville la henne løpe løs, jeg hadde tenkt å prøve ut noe de sa vi kunne gjøre på valpekurset, og så er hun over meg og skal bare bite hele tiden...

Jeg prøver å overse, men ikke så lett når hu nærmest biter gjennom buksebeinet, så jeg straffer henne ved å først holde henne helt låst fast, det gikk ikke, så jeg tar henne i nakken, men når jeg slipper henne fortsetter hun enda jeg tok henne litt hardt...

Hopper opp, biter i genseren, prøver å ri på kneet mitt, biter, arrrrrrrrg,

jeg blir gal!!!! :) :evil:

Det kan være fordi hun vil leke, men hallo! Fins andre måter å leke på enn å gå til angrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjipt.. Vet ikke hva det skyldes jeg, men LiLi blir i alle fall ganske hyper hvis hun ikke har fått nok mosjon. Var hun med til byen eller ikke? Hvis hun var med kan det jo være at hun trengte å avreagere etter at hun hadde vært i byen. Altså at hun ble stressa av å være der, men ikke fikk utløp for det. Vet ikke jeg.. Glad hunden min bare går meg til midt på leggen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu var ikke med til byen nei, så hun trengte kanksje få ut litt energi, men hvorfor på den måten da??!!

Andre som har sånne hunder eller er det bare meg som har en helt rabiat hund?? #-o

Når lunah går løs får hu sånne kick hu å. blir helt gæærn og løper rundt som bare det. Men hu har slutta med å hoppe og bite på meg da. Aner ikke hvordan, det bare skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nettopp, tålmodigheten min rekker virkelig ikke til at jeg står i flere minutter og får bitemerker på leggene... Og når hun begynner å ri, det kan jeg ihvertfall ikke overse!!

Men liksom, hva ellers? Ingen steder jeg kan gå hvor hun ikke når meg når vi er i skogen...

#-o #-o #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Ja, jeg har prøvd det, men noen ganger virker det ikke i det hele tatt, hun er like ille når jeg kommer tilbake

Da går du fram og tilbake helt til hu skjønner cluet :wink:

Ikke no' vondt ment her altså... Så at jeg kunne virke litt oppsternasig i de jeg skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...