Gå til innhold
Hundesonen.no

tur-venn i oppland søkes


swimzy

Recommended Posts

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Synd at jeg ikke har hund lenger da=/ Ellers skulle jeg gjerne vært med=)

Kan da bli med selv uten hund, alltid hyggelig å møte nye mennesker, kan heller "låne" litt hund av oss ;)

SVIMZY

Får bare opp en mld om at du ikke er tilgjengelig på meldingsstjenesten når jeg forsøker å sende deg pm ??

Lagrer nummeret ditt og sender deg en sms i morgen med mitt nummer jeg ;)

Hyggelig med nye turkompiser ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at jeg ikke har hund lenger da=/ Ellers skulle jeg gjerne vært med=)

Kan da bli med selv uten hund, alltid hyggelig å møte nye mennesker, kan heller "låne" litt hund av oss ;)

SVIMZY

Får bare opp en mld om at du ikke er tilgjengelig på meldingsstjenesten når jeg forsøker å sende deg pm ??

Lagrer nummeret ditt og sender deg en sms i morgen med mitt nummer jeg ;)

Hyggelig med nye turkompiser ! ;)

Heh, kan få låne min. *flire* Bare bra for arma mine å få litt avlastning iblant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phøch...jeg var før deg ! .... ikke for det, du kan låne bort Roya til Toiwo begynner å røyte feks.... :rolleyes:

Hehe, kan få låne begge to, så kan vi gå på kafé eller noe. ;) *flire* Det går heeelt sikkert bra å ha to stykk som ikke kjenner hverandre i det hele tatt. ;)

Edit: også er det alltid hyggelig å bli kjent med hundemennesker uansett, så du må bare joine, Mardina! ;) Samme om folk har hund eller ikke, så lenge de interesserer seg, vel! Hva slags hund hadde du før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det her hadde vært morro! Jeg veit om 2 steder vi kan være, enten her på hundepensjonatet, her er det jo inngjerda med 2 m gjerde overalt. Eller så er det et jorde rett oppi skogen her, jeg veit ikke åssen gjerdet ser ut rundt hele, men det har gått sau der i høst uten å komme seg ut, og det er stengbart der man går inn(om man måker litt snø ved porten), og masse plass å fly på. (men ganske dyp snø da!)

Det beste alternativet er vel egentlig her, for her er det litt nedtråkt, og litt mer oversiktlig hva de driver med.

Roya er stort sett snill med hanner, spesielt de som er mindre enn henne(i størrelse, og i alder), men hun er nokså dominant, og skal helst være sjef. Om noen andre er veldig dominante, tror jeg nok hun detter litt i rang rimelig kjapt(har ikke helt opplevd dette enda, men det hadde vært fint og morro å se en gang!)

Hun kan være veldig høylytt/bråkete i lek(rottweileren i henne), og veldig tøff. Hun løper rett på, om det er enden på et gjerde, en hund, knærne dine eller hva som helst, hun smeller rett i og løper videre uten å bry seg. ;) Så vi får nok ta det litt pent med valpen iallefall, om Pion blir med! ;)

Mistenker det kunne blitt en smell mellom Bridie og Roya muligens... Hmmm. Men har jo litt lyst til å teste da ;)

Men, tusletur er jeg nok med på iallefall. ;) Hold liv i tråden her da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker det kunne blitt en smell mellom Bridie og Roya muligens... Hmmm. Men har jo litt lyst til å teste da ;)

Men, tusletur er jeg nok med på iallefall. ;) Hold liv i tråden her da

Er mulig det, gitt! :P Men du kan jo komme nedover neste søndag likevel, vi behøver jo ikke ha alle hundene løse samtidig. ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi ikke skal til fjells til helgen, så skal jeg muligens på treningsstudio med Bridie den dagen. (mihihi). Så passer dårlig da. Men plutselig en dag vettu ;)

Aah, jammen da så! (gleder oss til neste Bridie-blad forresten, vi har det første!) ;) Men bare å si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får plutselig heller ikke skrevet PM til Swimzy nå...

Har forresten ikke bil, men kan som regel få skyss og sånn, så tror det går greit, hvis det ikke også var snakk om å sitte på? (vet ikke om jeg fikk med meg helt :D). Har forresten bur da, men hun er ikke så veldig vant til å være lenge i det, så veit ikke åssen det skal gå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får plutselig heller ikke skrevet PM til Swimzy nå...

Har forresten ikke bil, men kan som regel få skyss og sånn, så tror det går greit, hvis det ikke også var snakk om å sitte på? (vet ikke om jeg fikk med meg helt :D). Har forresten bur da, men hun er ikke så veldig vant til å være lenge i det, så veit ikke åssen det skal gå, hehe.

Jeg tror Landy sa at du kunne sitte på med henne? :D Åh, da må du hurtigtrene på burtilvenning den uka her da! *flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, kan få låne min. *flire* Bare bra for arma mine å få litt avlastning iblant. :)

Nja, jeg er ikke så veldig kjent i den retningen heller=)

Sukk, nå merket jeg savnet etter hunden min ja....=/

men får tenke litt på det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Landy sa at du kunne sitte på med henne? :) Åh, da må du hurtigtrene på burtilvenning den uka her da! *flire*

Yepp, var det jeg forsøkte å si :o

Ikke sikkert Brumma synes det blir helt grusomt i bur, Toiwo sitter jo rett ved siden av og vil helt sikkert gjøre sitt for å fortelle henne hvor sjarmerende han er :)

Er heller ikke tett vegg bakover, ikke noe problem å snakke med henne underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Landy sa at du kunne sitte på med henne? :D Åh, da må du hurtigtrene på burtilvenning den uka her da! *flire*

On it :D

Yepp, var det jeg forsøkte å si :D

Ikke sikkert Brumma synes det blir helt grusomt i bur, Toiwo sitter jo rett ved siden av og vil helt sikkert gjøre sitt for å fortelle henne hvor sjarmerende han er :)

Oh, yay :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veibeskrivelse:

Når du kommer inn mot Gran sentrum(nordfra) så er det før rundkjøringen en avkjøring til venstre, opp ved kulturhuset. Ta opp der. Så forbi et blokk-felt og 2 til høyre, inn ved Trintom skole. Får da en rød kirke på høyre hånd, ca 5-600 m forbi denne. Ta da opp til venstre, her står det skiltet til Prestmarken Pensjonat, bilverksted, og Hadeland Hundepensjonat. Ca 2,1 km opp her.

Det er noget snøete, men ikke glatt(per i dag), med vinterdekk skal det ikke være noe problem. Med framhjulstrekk er det mulig man må rygge opp den bratte bakken etter 90graderssvingen, ta iallefall fart innved låven uansett fram- eller bakhjulstrekk så du ikke mister all fart opp der. Med 4hjulsdrift er det bare å kjøre på. *flire* :)

Om man lurer, ring 48 30 69 28.

Jeg tenkte etter 10.00 på søndag en gang? Hva passer best for dere? Vi har tilgang til 4-5 passelig store innhegninger fram til 13.30/14.00. :D Og storjordet da. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan få låne begge to, så kan vi gå på kafé eller noe. :icon_confused: *flire* Det går heeelt sikkert bra å ha to stykk som ikke kjenner hverandre i det hele tatt. :icon_cry:

Edit: også er det alltid hyggelig å bli kjent med hundemennesker uansett, så du må bare joine, Mardina! :( Samme om folk har hund eller ikke, så lenge de interesserer seg, vel! Hva slags hund hadde du før?

Jeg hadde Airedale Terrier før=) Savner ho fælt.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har Toiwo begynt å klø.... og han klør mye.

Skal sjekkes til uka om det ikke gir seg i løpet av helga, men, for sikkerhets skyld tror jeg at Toiwo bør holdes unna andre hunder til vi finner årsaken. Kjipt som fy om det er lus og han smitter andre, så vi blir ikke med på søndag <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd da, men sikkert smart å holde ham unna.

Tror ikke jeg får dratt jeg heller da. Er alene hjemme i helga og uten lappen, så er litt tvilsomt.

Nå får jo både Nowisclee og Armagnac snart valp (?) men når de har funnet seg til rette etterhvert burde det da gå an å møtes en senere gang vel..? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, men bra å holde ham unna til man vet hva det er. Har hatt mistanke om lus på 'husbikkjene'(de som bor her, hos meg og sjefene) tidligere, fantastisk slitsomt å holde dem fra hverandre i tillegg til unna bikkjene på pensjonatet. :icon_cry:

Vi tar det seinere vettu, og når valpisene får funnet seg til rette, så blir de også med vettu, kjempebra for Kee-Kee iallefall å treffe eldre hunder i alle former og farger. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så rart at dere ikke får sendt meg pm da.... :blink: innboksen min er ikke full her...men kan slette det alikevel!

Håper dere får sendt til meg da!

vi tar treffet en annen helg istedet vi:-D og jaaaa...den hagen vår er skikkelig god å ha, må innrømme det:-D og så er det litt ulente terreng slik at det er skikkelig jobb for hundene å løpe der...skal love deg de blir slitne;-) så til våren er det bare å komme hit når vi skal ha treff:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på skreia i Toten jeg:) så si gjerne i fra hvis det blir noen treff i nærheten av gjøvik og den kanten:) kommer litten valpis til meg den 14;) så etter det er vi også klare til å stille opp=D

heihei! nå får jeg ikke sendt pm til deg!

Jeg har ei venninne på skreia også, så kan jo møte deg når jeg er der, for å gå en liten tur med hundene:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg aner ikke...hadde samme problem, men nå ser det ut til at jeg kan motta pm igjen!

Men du kan jo ta kontakt med en modarator her inne å spørre kanskje??

Jeg skal prøve sende deg en ny pm med mobilnr mitt!!

mvh swimzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...