Gå til innhold
Hundesonen.no

Haugesund


Recommended Posts

  • Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Det er en kamerat av meg som også vil være med. Hvis du skulle sittet på med oss så blir det jo 3 hunder i bilen. Tror du det går?

Hvordan gikk treffet? Vi fant dere ikke :) så vi får bare prøve igjen neste gang. ble skuffet, men det er nå ikke verdens undergang. fikk en lang tur i djupadalen jallefall

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk treffet? Vi fant dere ikke :) så vi får bare prøve igjen neste gang. ble skuffet, men det er nå ikke verdens undergang. fikk en lang tur i djupadalen jallefall.

Var der ikke jeg heller.. Men vi kan prøve en annen gang, og da kan vi kanskje treffes en plass som er lett å finne? Eller så kan alle treffes en plass, og gå tur til den plassen der vi skal være ;) Jeg tenkte vi kunne ta noe en helg om ikke lenge, eller? Snarest mulig kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk treffet? Vi fant dere ikke :) så vi får bare prøve igjen neste gang. ble skuffet, men det er nå ikke verdens undergang. fikk en lang tur i djupadalen jallefall.

Jeg fant heller ingen, sto og ventet ved den bommen i evigheter...

Var der ikke jeg heller.. Men vi kan prøve en annen gang, og da kan vi kanskje treffes en plass som er lett å finne? Eller så kan alle treffes en plass, og gå tur til den plassen der vi skal være ;) Jeg tenkte vi kunne ta noe en helg om ikke lenge, eller? Snarest mulig kanskje? ;)

Ja, vi må få til noe en annen gang... Men hvis du bor i Austmannaveien er det jo latterlig liten avstand mellom oss, sånn ti minutter å gå eller noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant heller ingen, sto og ventet ved den bommen i evigheter...

Ja, vi må få til noe en annen gang... Men hvis du bor i Austmannaveien er det jo latterlig liten avstand mellom oss, sånn ti minutter å gå eller noe. :)

Å så gøy ;) Treffes en gang da eller? Er hunden din snill med andre hanner? For da kan jeg ta me Mozart og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy :) Treffes en gang da eller? Er hunden din snill med andre hanner? For da kan jeg ta me Mozart og ;)

Ja, det hadde vært moro. ;) Bare si en gang det passer så er jeg med. ;) Kaizer er kjempesnill med andre hanner, det er dem han er mest vant med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ÅÅy , Jeg er Med :cry:

Det trenger vell ikke være en hall, det kan jo være ute. En mark eller noe sånnt, en dag det er fint vær :rolleyes:

Det kommer jo litt ann på hvor folka bor ! :P

Haraldsallen ? Skåredalen ? Sånne Plasser alle vet hvor er :P Eller ikke alle, men nesten alle .. Kjente Plasser lettere sagt !

En Fotball-bane ? Sånn Binge, inngjæra , kunne de jo vert i !

Neste Helg 8, 9 ,10 ? Vet ikke helt !Lørdag eller Søndag

Skåredalen ( skolen )

Kanskje ?

*Trippelpost, bruk redigeringsfunksjonen mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JOOOOO !

Hallo, alle sammen ? :icon_fun: Hah..

Blir det treff snart ? For alle dere som har Valper, under 6 måneder kan gå på valpetreff i skåredalen, på den marka tror jeg! Kan gi nermere informasjon men det er hjallefall på Mandagene kl 5 !

Bare for valper, valpetreff likson ! :whistle:

*Dobbelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er hvis ikke så ivrige etter og få igang et treff?

Jo jeg vil ! Men det virker ikke som noen andre blir med ;) Komm an '

Jeg vil så snart som mulig, hvem andre er med ? :(

Karoline å Ania, eg o bor i nerheten der ;) 2 min me bil, å 10 min å gå ( i min Fart ) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Aina <_< :P

Jeg er kjempeivrig etter å få i gang et treff, men det blir jo aldri noe, bare sånn "nesten".. Så jeg er litt lei av å prøve, for å si det sånn.

Men. Bak de blokkene i Austmannaveien er det en grusvei, og der er det er det en svær inngjerdet fotballbane som det går an å slippe hundene på hvis noen er interesserte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter Aina <_< :P

Hiihii :P Sorry AINA :) Skreiv feil :P

Å, jeg vet ikke helt hvor du mener, henn ! Men det er sikkert fint det ! Jeg vil bare ha treff :P Hihi :rolleyes::P

hmm.. haugesund er i rogaland sant :P ? Tror det finst et par haugesunder.. Men hvor ligger det ?? :P . Jeg kunne tenkt meg en tur :P

Jaja , jo flere jo kjekkere :P Vi kunne gjort det en helg, da så kunne du også blitt med :P

Millie er ganske pinglete :P

Når vi var på valpetreff, så skrek hun hele tiden, når de andre hundene kom bort til henne, de litt store ! Så jeg ble litt sånn .. oo :P

Menne det går vell fint da :P

*Trippelpost, mod. Crizpo*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke lese gjenom alt :blink: . Når skal det treffet være (dato klokkeslett) ?? Og hvor i haugesund... Kan ikke garantere at jeg kommer opp, siden vi har det veldig travelt før jul.. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg bort.. Men jeg har en utrolig snill far da :rolleyes: .....

er heller ikke kjent i haugesund.. Men far min er ganske sånn flink i sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan møtes på Prix ! :blink: Men hvis det er en fotball bane, så kan vi jo ikke garantere at det er ledig akkurat da :S ? Kan vi ?

Nei, sant det.. Men jeg har gått forbi der mange ganger, og det har bare vært noen der én gang.

Gidder ikke lese gjenom alt :lol: . Når skal det treffet være (dato klokkeslett) ?? Og hvor i haugesund... Kan ikke garantere at jeg kommer opp, siden vi har det veldig travelt før jul.. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg bort.. Men jeg har en utrolig snill far da :rolleyes: .....

er heller ikke kjent i haugesund.. Men far min er ganske sånn flink i sånt :D

Vi har ikke bestemt tid ennå. Først må jo noen gidde å være med, virker ikke som det er så veldig stor interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...