Gå til innhold
Hundesonen.no

Acer eller Toshiba?


PsychoLynx

Recommended Posts

Jeg skal nå kjøpe meg ny pc... Alternativene det står mellom er

Toshiba hos Elkjøp til kr 5995, eller en Acer Aspire hos Elprice for kr 6995...

Pcæn skal brukes til vanlig surfing, noe bildebehandling, og ellers laste ned litt musikk.. Ikke noe voldsomme greier..

Hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke kjøpe den Acer pc'n i allefall.. Ei venninne av meg har den, og den har det bare vært tull med..

Har hørt om mange som har problemer med Acer..

Veit ikke åssen Toshiba pc'n er, men den er nok bedre enn den Acer : )

Men, for å si det mildt, er vel bare Dell som er bra :console: ikke no problemer i det hele tatt, så ville helst annbefalt det.. Men siden du bare skal ha den til normalt bruk, så holder det nok : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min Acer (Travelmate riktignok, men Aspire skal vel være bedre?) i over ett år nå, og jeg egentlig fornøyd med den. Den passer til mitt bruk, og har foreløpig ikke hatt noen problemer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Acer'n er jo testet til sommerns beste pc kjøp... Men, den toshiba'n er jo ikke testet.

To stk jeg kjenner har akkurat denne typen Acer, og begge de er fornøyd...

Slik jeg har skjønt det er Acer bedre kjent som pc merke.

Jeg mistenker vel at jeg ender opp med Acer... tror jeg.. ugh... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Acer Aspire (den som du linket til) og er strålende fornøyd med den! Ruteren er en annen historie. Temmelig bra minne til å være en bærbar PC, og tastaturet er kjempebra og behagelig å skrive på. Det eneste negative jeg har å si om PCen er batterikvaliteten, den er noe dårlig (synes jeg). Når det er helt oppladet holder det i ca 1 1/2 til 2 timer, men det er jo sjelden jeg ikke har strømmen koblet til. Litt kjedelig når det er strømbrudd bare :D

Men i det store og hele: et veldig godt kjøp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det pc på meg i går. Men faktisk ingen av de to over her! hehe.

Elprice hadde kommet med en nyere Acer enn den der oppe, med 17" skjerm, AMD prosessor men med litt dårligere skjermkort (noe jeg forøvrig ikke merker noe av da jeg aldri spiller på pc'n uansett), men til samme pris.

Den heter Acer Aspire 7520. Så håper jeg blir fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...