Gå til innhold
Hundesonen.no

whippet valper


Kristinh

Recommended Posts

Hei lenge siden sist jeg har vært hær... For 4 uker siden fikk vi 8 små whippet valper. Vi er så stolte så stolte. 3 gutter og 5 jenter.

Skal oppdatere med bilder av de skjønne etterhvert. Men legger ut et bilde av de nå når de var 1,5 uker så dere får se hvor fine tegninger de har.

Klem

Kristin

post-590-1187900769_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nå oppdattere med hvem som er far og mor da;)

Far: er Softouch Little Big Man en flott herre mann som jeg kjøpte fra Finland for snart 2 år siden. Han har et enestående flott gemytt som en whippet skal ha og er bare et helt fantastiskt vesen å ha med å gjøre. Han har også gjort det supert i utstillings ringen med hele 9 cert hvor 3 av de er Nkk cert han har også fått et cacib. Han ligger nå i denne skrivende stund som nr. 5 på årets whippetliste totalt tross sin unge alder.

Mor: Er Seregon Arwen hun har jeg kjøpt og er etter mine linjer hun har også et hærlig gemytt og er bare så god og snill, har to cert men er sparsommelig stilt. Hun ble nr. 2 på kbhv utstillingen. og har flotte resultater med blant annet flere bis plasseringer som valp og bis 2 som voksen.

Ja dette var mine skryte linjer om foreldrene:)

ha en flott dag og kos dere med bildene.

post-590-1187944897_thumb.jpg

post-590-1187944796_thumb.jpg

post-590-1187944838_thumb.jpg

post-590-1187944427_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Arwen, tenk at du er blitt mamma :-)

Husker godt da du fikk henne, har aldri sett deg så tussete over en valp der dere suste rundt i eplehagen på Rotvoll. Det var :iloveu: ved første blikk. Om jeg ikke husker helt feil skulle du egentlig ikke ha en valp, men Arwen smeltet deg fullstendig. Var som melke-reklamen: Må ha den, bare MÅ ha den :console: Det var sååå morsomt å se på dere.

Kos dere videre med verdens vakreste whippetippe-bebiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Arwen, tenk at du er blitt mamma :-)

Husker godt da du fikk henne, har aldri sett deg så tussete over en valp der dere suste rundt i eplehagen på Rotvoll. Det var :iloveu: ved første blikk. Om jeg ikke husker helt feil skulle du egentlig ikke ha en valp, men Arwen smeltet deg fullstendig. Var som melke-reklamen: Må ha den, bare MÅ ha den :console: Det var sååå morsomt å se på dere.

Kos dere videre med verdens vakreste whippetippe-bebiser :)

Heia du:)

Sant så sant... Jeg skulle ikke ha Arwen egentlig, men hun smeltet mitt hjerte og var med meg hjem... Og brukt en god unskyldning på at "Jørgen, jeg har kjøpt henne til deg" De er i dag uadskillelig. He,he.... Tenk at de små vovvisan tar hjertene vårs med storm gitt.

Helt sant, jeg er in love ennå skal jeg si deg, er en stor grunn til at det er så morro å ha valper på ei så fantastisk flott dame:)

Du får ha en super dag og takk til alle fine komentarene som jeg får på valpene.. Dere kan tro jeg er stolt av dem.

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei her kommer det en oppdattering på oppstillings bilder...Et tappert forsøk på å få de til å stå sånn passe greit. Det er bare 4,5 uker på bildene så vi må vell si de var kjempe flinke.

Takk for kjempe skryt på valpene.

Kos dere med bildene.

Klem

Kristin

post-590-1188297628_thumb.jpg

post-590-1188297715_thumb.jpg

post-590-1188297767_thumb.jpg

post-590-1188297583_thumb.jpg

post-590-1188297508_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for 4 mynderaser og Whippet er en av dem.... Den dagen jeg bor ett annet sted og jeg vet at det blir en permanent boplass skal det en mynde i hus!

Dem "mørke" brindle tispen kan du jo alltid sende som Smart pakke til meg da om du vil det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svak for 4 mynderaser og Whippet er en av dem.... Den dagen jeg bor ett annet sted og jeg vet at det blir en permanent boplass skal det en mynde i hus!

Dem "mørke" brindle tispen kan du jo alltid sende som Smart pakke til meg da om du vil det :)

Ja hun er kjempe vakker:)

Du har god smak må jeg si;) Og whippeten er bare helt fantastisk. Skikkelig supre hunder, de er nesten som poteten kan nesten brukes til alt.

Klem

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en PM Kristin, vet ikke om du har sett den :unsure:

Hei sann:)

Jeg hadde svart på den også, men har vell blitt noe feil. Men har sendt deg ny mail igjenn jeg:) si i fra om du ikke har fått den også da. Så send meg heller en mail i stede for på min mail adresse courtborne@hotmail.com

Ha en fin,fin kveld

Klem

Kristinh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er kjempe vakker:)

Du har god smak må jeg si;) Og whippeten er bare helt fantastisk. Skikkelig supre hunder, de er nesten som poteten kan nesten brukes til alt.

Klem

Kristin

Når du først sender den valpen til meg: Ta en large Smart pakke så kan du sende Diesel-Elendil til meg samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...