Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur?


siljestokka

Recommended Posts

Må ikke være for tidlig heller. Siden folk trenger litt tid på å reise bort.. Rundt klokken ett eller to??

Skal vi starte å lage en liste :) ... Å folk må komme ;)

-labbetussegutten(silje)

Dem tida høres bra ut :P

-labbetussegutten(silje)

-Wigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner nok en gang på at om man velger den plassen så er man avhengig av å bli kjørt eller kjøre selv!

Hmm :D ..

Kanskje noen har et bedre forslag..? jeg har VELDIIG lyst på fjelltur da :D .. Men en plass som de fleste rogalendinger vet om og som dem kan komme seg bort til.. Strand eller noe . Og er det flere som kunne tenkt seg tur til Dalsnuten (Og som kommer seg bort på egen hånd)??

Jeg kunne tenkt meg en tur med mest mulig folk da :unsure: ..

Visst folk ikke har tilgang på bil.. Så får det jo bli tog.. Tenker da ogna/brusand eller noe sånt... Nå må folk komme altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Øhm.. Dette ser ikke akkurat lovende ut. Hm, noen som har et forslag til hvor og når det passer for alle. Passer sikkert bra for meg den 20 altså. Men hvor skal vi. Vist ikke kunne vi jo dratt til ei strand? Der det var sist gang. Siden det gikk vell tog dit? Brusand eller hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penger vokser desverre ikke på trær (noe jeg altid har trodd haha*ler*) så jeg tror ikke det blir noe tog tur på en stund. Alle penga har gått til utstilling, lydighet og masse av kurs, bobil og verdens vinner utstillingen (og gud for en pris på den påmellingen :lol: ) så desverre blir det i stanger området kan jeg ikke være med=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...