Gå til innhold
Hundesonen.no

PCen min oppfører seg rart::


Carina

Recommended Posts

NÅ SKJEDDE DET NETTOPP NOE FRYKTELIG RART HER:: DET KOM OPP ET VINDU MED NOE FILTERTASTERGREIER SOM JEG VAR RASK OG KLIKKET VEKK:: NÅ FÅR JEG BARE STORE BOKSTAVER; ALLE LINKER ÅPNER SEG I EGET VINDU OG KOMMA OG PUNKTUM SER SÅNN UT :; AKKURAT SOM OM SHIFTTASTEN ER INNE HELE TIDEN: MUSEN ER OGSÅ RAR; DEN MERKER ALT MULIG HVIS JEG TRYKKER RUNDT OM KRING PÅ SKJERMEN:: HEEELP!

edit: jeg kan visst få små bokstaver hvis jeg har inne caps lock:: :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. nå har jeg trykket på alle knappene på tastaturet, så da var det plutselig vekke og alt i orden igjen - uten at jeg aner verken hva som har skjedd eller hvordan jeg fikset det.. :rolleyes:

Hvis noen har en mistanke, er det bare å si ifra uansett, kommer sikkert til å skje flere ganger. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey aner ikke hva som var galt, men er alt ok nå kan dette være en fin tid til å ta backup på alt man ønsker å beholde:) Bilder osv. Gjorde det en kveld her og dagen etter var jeg så smart at jeg trykka på en rar fil på msn:) and what happened: joa virus såklart (fordømmer nyskjerrigheten min). Heldigvis har jeg en datakyndig samboer som fikk fjerna det, men det spøkte for innholdet en stund:) Backup ikveld folkens, man vet ikke hva som skjer imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...