Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Ja, det var kjempehyggelig å treffe dere alle! ;)

Jeg tok noen bilder, men har kun rukket å redigere dem av Ravel, Hanne92 sin nydelige Pyrre!

Her er en liten forsmak.

ravel-10.jpg

ravel9.jpg

Resten finner dere i bloggen min her. onsdag, august 8, 2007. Det kommer flere bilder når jeg får redigert resten ikveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, veldig koslig var det! Fint med litt trening også :wub:

Ja, det var kjempehyggelig! Gleder meg til vi får trent mer ;) Du får snart bildene av Superflattene, har bare vært litt hektisk idag.

Sokrates var så utslitt og stinn av kyllingboller at han verken hørte eller så jeg resten av kvelden! ;) Tror han drømte om deilige flat-damer... ;)

Hihi, ja det kan jeg tenke meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt til. Bildene er av ille kvalitet, men det får bare være :wub:

aris2.jpg

Aris er en vakker gutt

ebby2.jpg

Sjarmerende lille Ebony

kangaroo.jpg

Kelly lever fortsatt i troen om at hun er en kenguru

kath-kelly.jpg

Med Kathrine forsvant fri ved fot-galskapen.

Femidotten: Jeg har bilder til deg når du kommer på msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene vofser :D:lol:

Bloggen din vises ikke?

Bloggen vises som bare det her og hos to andre jeg sjekket med nå :P

Håper dere har tenkt å gjenta suksessen. Kunne gjerne tenke meg dette semi-fast. Bor i Skien, og har ei lita som forhåpentlig skal stilles aktivt. Men er uerfaren, og trenger treninga. Si fra om dette skjer rundt juletider?

Vi har planer om å ha faste ukentlige treninger. Vi kan jo også legge ut i tråden når vi kommer frem til hvilken dag det blir. Og det er selvfølgelig kjempehyggelig hvis dere vil være med! :D

Vi har tenkt til å få til noen treninger videre ja. Kanskje på tide og begynne å snakke litt?

Jess. Det tror jeg kan være smart. Skal vi ta alt over "msn-møte" eller her i tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit med msn? ellers blir det myye fram og tilbake sikkert

Helt enig :lol: Vi kan jo avtale en klokkeslett om når alle skal være på msn? Så kan de som er interessert i å være med sende en pm til meg og Kathrine, så legger vi dere till. Hvilken klokkeslett passer msn-møtet best for dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere poste hva dere blir enige om eller? Skal snart hjem, og der har jeg ikke nett, men vil være med hvis jeg kan! :wub:

Den er grei! Vi kan jo ta en msn-meeting ikveld hvis dere har tid? Hva med klokka 18.00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går, bare snakk til meg selv om jeg har borte status mye mulig jeg er der allikevel :wub:

Nå er ikke du der likevel da :D Men hva med imorgen klokken 17.00 på msn?

Det skal nok gå for meg også.

Det er bra! ;) Siden Kathrine ikke kunne idag, og andre ikke har meldt seg ennå; skal vi ta msn-møtet imorgen klokken 17.00? Så blir vi enige så det passer for alle ;)

For meg blir det ikke aktuelt før etter jul, da hun bare er 3 uker nå. Så jeg skal følge med på tråden, og hive meg med når tiden er inne..

Det går bra! Du får hive deg på når den tid kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok bra, har et telefonmøte som kan komme midt inni, men det varer nok ikke mer enn max 1/2 time :P

Vi tenkte på Tveten Barne/U. skole her er det mulighet for trening på grus, asfalt og gress dersom det ikke er kamp der. Innimellom er det litt folk som skal i hallen/ på gressbanen der også. Tenkte det var fint med noe litt landlig nå som båndtvangen er over med mulighet for litt lek ;)

Veibeskrivelse; Kjør mot Eidanger (evnt E18) da vil det være skilt like før dere kommer dit. Kjør av mot Eidanger kirke, rett ved kirken tar dere av i rundkjøringen mot skolen evnt grenland folkehøgskole. (dere ser barne/u. skolen fra rundkjøringen. Man kan også ta buss fra togstasjonen. Ta da M2 Brattås over/ eidanger og gå av ved eidanger kirke. Bussen bruker ca 5min dit.

Alle som vil se på, trene, miljøtrene ovs er selvfølgelig velkommen.

Chamsiin; Jeg har ikke med den flotte damadenne gangen men gale Aris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...