Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening


Guest Vicky

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Nå som det evnt er oss i nærområdet kan vi kanskje ta det i en skolegård eller lignende? Der er det som regel alltid gress og asfalt.

EDIT; Vil gjerne ha det i Porsgrunn mht transport, ellers sliter jeg litt.. Kan jo trene på parkeringsplassen ved Mobi, den er stor! (Bare å gå under jernbanen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skulle det være da? Tror mandag skal gå greit.

Siden jeg ikke hørte noe trodde jeg det ikke ble noe :P Men hva med onsdagen?

Nå som det evnt er oss i nærområdet kan vi kanskje ta det i en skolegård eller lignende? Der er det som regel alltid gress og asfalt.

EDIT; Vil gjerne ha det i Porsgrunn mht transport, ellers sliter jeg litt.. Kan jo trene på parkeringsplassen ved Mobi, den er stor! (Bare å gå under jernbanen)

Ja, en skolegård burde jo være supert. Denne uken har jeg transport, så kommer meg dit det måtte være. Hvem er med i porsgrunn?

Til Lill: Det går buss ut dit. Jeg kan til og med finne tid for deg hvis du vil :)

Kan ikke da :/

Skjønte det :) Men kan du på onsdagen? Vi tenker porsgrunn, og jeg har sjekket at det går buss dit. Jeg kan til og med sjekke tid for deg om du vil :)

Nå håper jeg noen kan, for jeg trenger virkelig trening til Bjerke! :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Porsgrunn og blir gjerne med. Skal ikke stille ut min hund til helgen, men trenger dere andre hunder , evt bare meg som person, så kommer jeg. :)

Så bra! Du må gjerne ta med hund om du vil :) Det sosiale er jo også hyggelig.

Gjør den?? Daaa må jeg komme da :P Bare si ifra!

Jess! :P Det gjør den. Den går rett innom stasjonen i Porsgrunn, før den så går videre til Skien. Det går frem og tilbake omtrent hele dagen, så det er bare å velge og vrake med tider. Vi kan jo velge en treningsplass som er like ved stasjonen, siden det er mange fine skolegårder rundt omkring. Vi får bare finne ut klokkeslett, så skal jeg finne ut når bussen går mest gunstig for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Porsgrunn og blir gjerne med. Skal ikke stille ut min hund til helgen, men trenger dere andre hunder , evt bare meg som person, så kommer jeg. :)

Bare å komme det, alltid koselig med mye folk.

Onsdag går bra her, hva med Mobi da? Nære for Lill med buss (2min å gå Lill :) ) Under jernbanen for de som ikke vet det, ved Meny & Maxbo (Lekeplaneten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt ferie, så er ganske fleksibel om dagen..men ettermiddag er kanskje best for alle? Bestem dere, så dukker jeg opp, jeg.

Det er flott! Da får vi bare finne ut en tid :)

Bare å komme det, alltid koselig med mye folk.

Onsdag går bra her, hva med Mobi da? Nære for Lill med buss (2min å gå Lill :) ) Under jernbanen for de som ikke vet det, ved Meny & Maxbo (Lekeplaneten)

Det høres kjempebra ut for min del! Vi kan jo også møte dem som kommer med tog så de finner veien? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi også!

Astrid er du på msn?

Oj, så ikke den før nå. Er på msn nå, og ellers er jeg selvfølgelig på msn imorgen :) Ringer deg hvis jeg ikke treffer deg på msn imorgen formiddag.

Noen klokkeslett som passer best for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si kl 18 på togstasjonen? Ønsker vi å trene på gress etterhvert også , så er jo hagen til Eleverhøy (studenthuset) rett over den lekre brune elven. :)

Passer bra for meg, Tenkte på det kan også gå bort mot porsgrunnshallen (eller studenthuset som du sier) for gress mindre trafikkerte områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kl 16... Tror kanskje jeg tar med lille frøkna også jeg, hu trenger trening :)

Ok :) Jeg skal på bil-teorikurs klokken 16.30, men jeg ringer deg når jeg kommer hjem.

Skal vi si kl 18 på togstasjonen? Ønsker vi å trene på gress etterhvert også , så er jo hagen til Eleverhøy (studenthuset) rett over den lekre brune elven. :)

Det høres flott ut for meg! Da sier vi klokken 18.00 :P

Passer bra for meg, Tenkte på det kan også gå bort mot porsgrunnshallen (eller studenthuset som du sier) for gress mindre trafikkerte områder.

Supert! Gleder meg. :P

Syns dere kunne tatt det fredag så jeg kunne ha kommet og snoket :closedeyes: Skal til Porsgrunn i helgen (uten hunder da) :P

Det var dumt da.... Men det må nesten bli imorgen siden bjerke allerede er på lørdagen. Men du får si ifra neste gang du er i området! ;)

Oppsummering:

Vi møter opp klokken 18.00 på togstasjonen imorgen. Det er bare å komme, uansett om man skal trene til Bjerke, eller bare er der for den sosiale delen, eller trening til noe annet. Ta med godbiter(eller annet dyret elsker) og godt humør!

Og til Lill: Kom på msn i 7 tiden, eller send meg en melding så skal vi finne tog/buss til deg frem og tilbake :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg tror kaaanskje jeg kan, menne noen som har lyst til å møte meg på togstasjonen? Eller.. Er det liksom ved siden av der som det er ramper til skating og sånn? :)

Det kan vi! Tenkte meg(og kanskje også Kathrine?) kunne møte dem som kommer med buss/tog så dere finner frem.

Jeg kommer på msn klokka 7 :)

Har desverre ikke fått kommet på før nå. Det teorikurset varte litt lenger enn jeg hadde trodd. :glare: Men hvertfall, er på nu! :P

Hvis du ikke får kommet på nå kan du sende meg en melding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gikk dårlig med å komme allikevel i morgen. :/ Sorry..

Det var synd, men det kommer forhåpentligvis flere ganger :)

Dere som skal være med:

Da møter vi opp på togstasjonen klokken 18.00, så går vi dit vi skal trene. Hvis noen kommer med tog og er usikre på sted, eller annet er det bare å sende meg en pm, så kan dere få tlf-nr hvis det er til hjelp.

Ser frem til å se dere! :)

edit: Basse på sonen kommer også. Det blir mest sannsynlig også en chi med eier, og kanskje en annen med aussie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...