Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening


Guest Vicky

Recommended Posts

Informasjon om neste trening:

Vi tenker på Tveten Barne/U. skole til neste trening. Her er det mulighet for trening på grus, asfalt og gress dersom det ikke er kamp der. Innimellom er det litt folk som skal i hallen/ på gressbanen der også. Tenkte det var fint med noe litt landlig nå som båndtvangen er over med mulighet for litt lek smile.gif

Veibeskrivelse; Kjør mot Eidanger (evnt E18) da vil det være skilt like før dere kommer dit. Kjør av mot Eidanger kirke, rett ved kirken tar dere av i rundkjøringen mot skolen evnt grenland folkehøgskole. (dere ser barne/u. skolen fra rundkjøringen. Man kan også ta buss fra togstasjonen. Ta da M2 Brattås over/ eidanger og gå av ved eidanger kirke. Bussen bruker ca 5min dit.

Alle som vil se på, trene, miljøtrene ovs er selvfølgelig velkommen.

Datoen for neste trening er: Onsdag, 29. August 2007.

Klokken: 17.00

Alle som vil være med kan melde seg på i tråden eller sende en melding til Femidotten eller Vicky.

Ta gjerne med en stol du kan sitte på når du ikke trener, godbiter/leker og det treningsutstyret du trenger. Vi har også en del som kan lånes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar
Skien sentrum regner jeg med :)

ja, det er sant. Ok om jeg tenker ut sted til imorgen? Stevneplassen blir kanskje litt langt, så da får vi finne noe som er rett i nærheten av sentrum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er sant. Ok om jeg tenker ut sted til imorgen? Stevneplassen blir kanskje litt langt, så da får vi finne noe som er rett i nærheten av sentrum :)

Jeg veit heller ikke hvor noen ting i Skien er, og jeg kommer med toget, så må være mulig å finne veien derfra. :) Hvis det er på lørdag, så kan jeg ikke før på ettermiddagen heller, men ellers kan jeg når som helst tror jeg. :)

Noe begrensninger for hvilke bikkjer jeg kan ta med? Joy er jo ikke den som er flinkest med andre hunder, men ho trenger det mest. Men hvis det blir teit å ta med Joy, så tar jeg bare med Baghera. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit heller ikke hvor noen ting i Skien er, og jeg kommer med toget, så må være mulig å finne veien derfra. :) Hvis det er på lørdag, så kan jeg ikke før på ettermiddagen heller, men ellers kan jeg når som helst tror jeg. :)

Noe begrensninger for hvilke bikkjer jeg kan ta med? Joy er jo ikke den som er flinkest med andre hunder, men ho trenger det mest. Men hvis det blir teit å ta med Joy, så tar jeg bare med Baghera. :)

Jeg kan stort sett hele tiden selv :) Jeg skal tenke ut et sted nærme sentrum til imorgen, så slipper dere å gå så langt fra bussholdeplassen. Så følg med i tråden imorgen!

Ingen begrensinger på antall hunder. :P

jeg fikk å lyst til å bli med.. skal tenke på dt :P

Det hadde vært flott! Så må du ta med Loppa :P

Gi meg tid & sted så dukke rjeg kanskje opp.

Astrid; bare send mld litt i forkant du :P

Du må dukke opp. Skal ringe deg med en gang vi har planene klare. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lundedalen må da være fint til sånt, Astrid? Ikke så langt å gå fra jernbanen heller.. Jeg kan ikke, dessverre..

Ja det var lurt Helene! Tusen hjertelig takk for innspillet. :) Synd du ikke kan være med, men vi får prøve å få til noe neste gang du er i byen.

Hva synes dere andre om lundedalen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pyrren min Ravel vil gjerne være med. :icon_confused:

Så flott! :P Gleder oss til å ha dere med.

Bare ikke høyt grass! I sarpsborg nå var grasset x antall cm for høyt! Dævsliten etter en runde...

Ja, der er jeg enig... ikke lett for en liten Papillon å løpe i grass som kanskje er 3 ganger så høyt :P vet ikke hvordan det er i lundedalen nå.

Jeg kan ikke denne helga forresten :P reiser om ikke så lenge til hallingdalen.

Aha, daså.

Hvilken dag passer for alle dere andre? Meg og Kathrine tenkte lørdag, men hva er best for dere? Jeg kan også til uka hvis det skulle være bedre for dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag passer for alle dere andre? Meg og Kathrine tenkte lørdag, men hva er best for dere? Jeg kan også til uka hvis det skulle være bedre for dere andre.

Vet egentlig ikke når det passer best for meg. :icon_confused: I morgen skal vi på tur i fjellet, så vet ikke når vi er hjemme, og på søndag skal jeg teknisk sett hjemover en gang på ettermiddagen. :P Men bare planlegg dere, hvis jeg kan, kommer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke når det passer best for meg. :icon_confused: I morgen skal vi på tur i fjellet, så vet ikke når vi er hjemme, og på søndag skal jeg teknisk sett hjemover en gang på ettermiddagen. :P Men bare planlegg dere, hvis jeg kan, kommer jeg!

Den er grei :P Hva med til uka?

Helst en dag i neste uke passer best for oss.

Neste uke passer fint for meg. Noen det ikke passer for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg får beskjed dagen i forveien så er det flotters, for da må jeg ta toget fra Sandefjord! Og da tar jeg bare med Baghera. Men jeg kan ikke på onsdag veit jeg.

Det skal vi få til :icon_confused: Jeg er også avhengig av å vite det i forveien.

--

Så da er vi over på dilemmaet: hvilken dag til uka?

Passer mandag for dere?

*dobbelpost, mod.Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...