Gå til innhold
Hundesonen.no

tillate skriptede vinduer


Wanderlust

Recommended Posts

Når jeg f.eks skal legge inn bilde eller link her på sonen får jeg opp den linja øverst på internett der det står:

"Dette weområdet bruker skriptet vindu for å spørre deg om informasjon. Klikk her for å tillate..." Og det er slitsomt å måtte tillate hele tiden, så hvordan innstillinger kan jeg gjøre? Greit om det kun hadde hvert for hundesonen(dyresonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg også lurt på, og jeg har ikke funnet noen måte å få "lov til" å åpne skriptede vinduer uten å godkjenne først, men et alternativ er jo å skrive inn f.eks. bildekoden etterfulgt av linken til bildet: [ img] herliggerbildetmitt [/ img] (bare uten mellomrommene) , og det samme med linker og andre ting...

Mvh Miriam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg også lurt på, og jeg har ikke funnet noen måte å få "lov til" å åpne skriptede vinduer uten å godkjenne først, men et alternativ er jo å skrive inn f.eks. bildekoden etterfulgt av linken til bildet: [ img] herliggerbildetmitt [/ img] (bare uten mellomrommene) , og det samme med linker og andre ting...

Mvh Miriam

Det jeg har godt over til nå, men jeg syns det er noe tungvindt :) Mye lettere å trykke på en knapp og bare lime inn. Men er jo irriterendes når man må godkjenne hver gang også.

Så håper noen vet hva jeg kan gjøre :) Får holde meg til å skrive inn kodene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verktøy - Alternativer for internett - Sikkerhet

Kan du trykke på Tilbakestill alle soner til standard nivå der? Eller er den helt grå?

Den er grå. Jeg har sikkerheten på middels høy. Og setter jeg den på lav, så får jeg trykket på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...