Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Tønsberg snart?


Red Merle

Recommended Posts

Har en unghund her, som trenger litt sosial omgang med andre hunder. Har vært lite tid til møte med andre hunder det siste halvåret, så lurte på om noen gidder å strate opp en treff i Tønsberg.. På messeplassen eller Greveskogen f.eks ...

Hadde vært kult om noen hadde gidda.. Forresten er det hundetreff i Greveskogen hver tirsdag kl 18:00, har tenkt å være med engang, noen som vil bli med? :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Jeg har lyst på hundetreff, men bor i Andebu og passer for tiden en vilter unghund, så det måtte nok blitt om noen uker i såfall :icon_confused: Er veldig få hunder oppi her, så det er alltid gøy å treffe andre med hund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gå tur nordover da vettu... ;) jeg bor i Vivestad...

Men klar for et treff i tønsberg.

Er forresten treff på parkeringen til ishallen (messa) hver mandag.... :) Er vel gilabb.no eller no sånt som har det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Vi er gjerne med på treff! :icon_redface: Og jeg klarer sikkert å dra med meg Line med Felix ;)

Så bra! Vi kjenner "ingen" i Tønsberg, så kjempeflott om det kan komme en del :( Hvor ønsker folk å møtes? Jeg veit hvor Greveskogen er, så jeg stemmer for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...