Gå til innhold
Hundesonen.no

Pc klikker hele tiden!


Ulvinne

Recommended Posts

Jeg har en stasjonær pc som er ca 4-5 år. Windows/microsoft ble reinstallert for ca ett år siden.

Men i flere mnd nå så har den begynt og klikke. Plutselig så "fryser" skjermbildet og jeg får ikke gjort annet enn og restarte den via knappen på selve pc. Andre ganger så bare restarter den seg selv.

Jeg blåste den rein for støv her og da ble det mye bedre i to dager,så ble den like ille igjen, jeg blåser tomt for støv men nå hjelper det ikke.

Noen som aner hva dette kan være for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en gammel pc så er det ganske vanlig da..

Åssen pc er det ? Dell, hp, Siemens ++ ?

Du kan jo prøve å laste ned denne Spybot - Search and Destroy

Da pcn min plutselig begynte å hoppe fra gammel windows frem og tilbake, lasta jeg ned den og har aldri hatt problemer mer :icon_redface:

Tar knekken på det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjørt søk etter virus og spyware?

Fyser den når du driver med noen spesifikke programmer eller er det når som helst?

Søkt etter både virus og spyware ja.

Den fryser da jeg har kjørt mediaplayer en stund(iblandt etter ett par minutter og iblandt etter noen timer) ellers fryser den stortsett uavhengig av hva jeg gjør.

Hvis det er en gammel pc så er det ganske vanlig da..

Åssen pc er det ? Dell, hp, Siemens ++ ?

Du kan jo prøve å laste ned denne Spybot - Search and Destroy

Da pcn min plutselig begynte å hoppe fra gammel windows frem og tilbake, lasta jeg ned den og har aldri hatt problemer mer :)

Tar knekken på det meste...

Det er en..uhm.. jeg er ikke sikker faktisk. :s Mener det starter på T. Vet du hva som gjør at det er vanlig på gammle pcer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket etter støv.?

Høres ut som den går varm å klikker av den grunn..

Når du blåser ren for støv.?

Skrur du den opp da å fjerner ALT støv eller blåser du med munnen et par steder å ferdig.? (det er ikke bra nok)

Det er/var et program som heter Evereste Home Edition som jeg har, der får du se temperatur på alle komponentene som har temp. føler i pcn, da er det lett å se om noe blir for varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket etter støv.?

Høres ut som den går varm å klikker av den grunn..

Når du blåser ren for støv.?

Skrur du den opp da å fjerner ALT støv eller blåser du med munnen et par steder å ferdig.? (det er ikke bra nok)

Det er/var et program som heter Evereste Home Edition som jeg har, der får du se temperatur på alle komponentene som har temp. føler i pcn, da er det lett å se om noe blir for varmt...

Ja, jeg åpnet det lokket på siden av pc og blåste reint. Da funka den fint i to dager også ble den klikk igjen. Prøvde og blåse rein igjen men da funket det ikke. Lønner det seg og ha pc ved vinduet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...