Gå til innhold
Hundesonen.no

Feilmelding


Wanderlust

Recommended Posts

Jeg får stadig opp en feilmelding. Og den komemr hele tiden om jeg er inne på finn.no f.eks og tittet. Men også på mange andre sider. det står:

Feil: Det har oppstått en kjøretidsfeil.

Vil du feilsøke?

Linje: 137

Feil: c er null eller ikke et objekt

Og omtrent en gang i mnd får jeg opp feilmelding på hele dataskjermen på blå bakgrunn. Og det eneste jeg kan gjøre da er å skru den av med av-knappen.

Så hvorfor skjer dette? Jeg har tatt virussøk og alt sånt. Men den finner ikke noe. Søker med Ad-aware, men den finner heller ikke noe som gjør det bedre. Så hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert de feilene er linket til hverandre.

På spm 1:

Hva slags nettleser bruker du? Høres ut som en script feil. Får du den på Dyresonen?

På spm2:

Blåskjerm kan være hva som helst - er det noe spesielt du gjør for og fremprovosere denne feilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert de feilene er linket til hverandre.

På spm 1:

Hva slags nettleser bruker du? Høres ut som en script feil. Får du den på Dyresonen?

På spm2:

Blåskjerm kan være hva som helst - er det noe spesielt du gjør for og fremprovosere denne feilen?

1: Jeg bruker IE (den nyeste). Men kommer ikke her på sonen om jeg tenker meg om. og ikke glemmer noe.

2: denne kan komme helt tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.microsoft.com/downloads/details...c0-5c494d954ca0

Prøv og installer den for og løse det første problemmet.

Det andre problemmet må jeg ha mer informasjon for og finne ut hva som er galt, evt hva som står i feilmeldingen.

Da skal jeg teste ut det første.

På problem nr 2 får jeg som regel opp en feilmelding når jeg starter opp igjen. Kan sjekke hva det står på den, neste gang det skjer (men det kan være lenge til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blåskjerm fikk jeg hele tiden før - jeg bare trakk ut kontakten og startet pcen på nytt igjen. Den lever fremdeles (sånn omtrent... det er veldig ofte at skjermen er helt svart når jeg skrur på pcen, men da er det bare å skru av pcen og prøve på nytt igjen :| ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem nr 1 ble desverre ikke borte Espen. Så HJELP meg. Lei av å klikke vekk heele tiden.

Og dette med blå skjerm er jo ikke noe stort problem, da jeg bare ruker svenskeknappen til å skru av :rolleyes: også fungerer den like fint når jeg skrur den på. Men liker det ikke.

Så kan disse to tingene ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi dette:

Trykk Verktøy på menyen - helt til høyre.

Alternativer for internett.

Velg fanen Avansert

Nå ser du en lang liste med ulike valg du kan sette og fjerne kryss i. Helt nederst krysser du vekk vis en melding for hver scriptfeil

Se om dette hjelper

De to tingene har 99% sikkert ingen sammenheng:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da prøver vi dette:

Trykk Verktøy på menyen - helt til høyre.

Alternativer for internett.

Velg fanen Avansert

Nå ser du en lang liste med ulike valg du kan sette og fjerne kryss i. Helt nederst krysser du vekk vis en melding for hver scriptfeil

Se om dette hjelper

De to tingene har 99% sikkert ingen sammenheng:)

Den er ikke avkryssa :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Gratulerer med valp! Vær forberedt på en fantastisk, men også veldig krevende tid 🤭 Jeg hentet min valp ca. 3,5t unna. Han lå i fanget hele veien hjem, og fikk ingen tissepauser faktisk. Han sov store deler av veien, så det var ikke nødvendig 😄 Planen var at han skulle få sitte i sele, men ingen av selene jeg hadde med passet. Helt unødvendig: engangs-kladder! Kjøpte en stor pakke med kladder, men jeg tror jeg brukte 1 eller 2. Jeg ville ikke forvirre han med at det var OK å bruke "tøy" innendørs som toalett, så jeg tok heller hyppigere turer ut med han så han fikk gjort fra seg ute. Det ble noen uhell i starten, men han var så og si renslig ved 3mnd alder. 😃 Noe jeg har brukt mye: GJENBRUKBARE tisseunderlag!! Disse har jeg brukt i bilen (han satt i sele i baksetet til han var ca. 4,5mnd) og i buret på jobb. (Der har han et ullunderlag jeg ikke vil at han skal tisse på, det kan ikke vaskes). Disse har vært helt supre, og har han tisset på de så har jeg bare hevet det i vaskemaskinen. Kan f.eks. brukes hvis hunden lett kaster opp i bilen. For vår del så var både bur og inngjerding helt bortkastet. Han er ekstremt klistremerke og takler ikke at burdøra lukker seg. Han har et stort bur på jobb som alltid er åpent, der kan han gjerne gå inn og legge seg. Ellers så nekter han bur 🤭 Kjøp deg også en sele med masse justeringsmuligheter! Jeg har Musti sin feel active padded sele i SMALL, og den har jeg brukt fra han var ca. 5kg til nå hvor han er ca. 12-13kg. Jeg tror jeg fint kan bruke den til han er voksen hvis han ikke plutselig vokser masse 😆 MASSE LYKKE TIL, og husk at det er lov å ha blandede følelser når valpen kommer i hus! Jeg var i ekstase mens jeg ventet, men hadde det helt fryktelig når valpen min først kom i hus. Har i etterkant lest meg opp på noe de kaller "puppy blues", og jeg var veldig preget av det. Nå ville jeg ikke vært uten! ❤️
    • Nå er jeg (enn så lenge) såpass heldig at jeg ikke betaler strøm der jeg leier, så det kan jeg leve med! 🤭 Takk for alle svar! 😃 Det er jo tydelig at vom er "råbillig" kontra tørrfôr+vomkuler, så da har vi en fremtidsplan. Nå skal vi først bruke opp den 12kg sekken og 6kg SMAAK jeg kjøpte før jeg begynte å regne på dette 🤪
    • Ååh..lille Odin!! Vi savner han💖
    • Jeg møtte en gårdshund på tur i dag, som jeg hilste på. Jeg er i ferd med å bli hun gærne nabodama som nærmest løper etter hunder for å hilse på. Jeg gråt etter at vi gikk videre, hver vår vei. I morgen er det ett år siden jeg tok farvel med Odin. Bakgrunnen på mobilen min er et av de siste bildene jeg tok av ham. 
    • Hvis du kommer hit en tur så blir nok den valpefeberen kurert rimelig kjapt 😆
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...