Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening Sandefjord park klokka 19.30


tm100021

Recommended Posts

Sandefjord park.. Ehh.. Badeparken? Klokka 19.30 på torsdager? Vi kunne kanskje tenkt oss å vært med..

Tror ikke vi setter opp noe fast (eller, vi kunne jo det, da.. ), vi finner i første omgang ut når alle kan, også tar vi med bikkjene og har ringtrening.. Og ja, i badeparken, jeg har fått inntrykk av at vi som oftest befinner oss ved den lille dammen midt i parken, den med store steiner som går over.. :) Hvis du skjønner hvor det er? :ahappy:

Men skal vi ta det nå til torsdag 19.30 siden det ble foreslått nå? Kan folka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke på torsdag, Kerryen må til frisøren før utstillingen på lørdag hehe :icon_fun:

Og jeg og mini trenger ringtrening! Noen må bli med på tirsdag kl. 18.30, så er det noen som kan da, så heng dere på. Jeg er der 100%.. :icon_fun: Skal se om jeg kan få tak på noen til og holde ringtreningen også..Men kan ikke love noe, men vi er da flere som har stilt ut mye, og da hjelper vi hverandre. Og er det noen som ikke har vært på utstilling men har lyst, dere er hjertelig velkommene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det noen trening i morra nå da? Jeg er helt klar for å møte Camilla og Baghera :| (han heter det?? :|) Jeg er i grunn også helt klar for å få i gang Willy litt igjen. Har ligget på latsiden siste ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ta det litt tidligere?

Jepp, når?

blir det noen trening i morra nå da? Jeg er helt klar for å møte Camilla og Baghera :| (han heter det?? :|) Jeg er i grunn også helt klar for å få i gang Willy litt igjen. Har ligget på latsiden siste ukene...

I morgen? Er det torsdag i morgen? Jah, det er det.. Jaa, han heter Baghera, og undertegnede er sjuk som f, meen dere har det skriftlig, så si en tid så er jeg der! Men fler må være med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir det bar Camilla helene og meg i morgen da?? Det kan bli moro... :whistle:

Men jeg vil veldig gjerne.. bare for å være sosial også egentlig...

og en syk Camilla som klarer å sitte på data'n er en syk Camilla som er bedre i morra kveld... :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir det bar Camilla helene og meg i morgen da?? Det kan bli moro... :D

Men jeg vil veldig gjerne.. bare for å være sosial også egentlig...

og en syk Camilla som klarer å sitte på data'n er en syk Camilla som er bedre i morra kveld... :D

Vel, det blir vel nødvendigvis bare oss to, da, SIDEN FOLKA ER SVIKERE! :whistle:

Helene sa vel teknisk sett at ho ville være med en gang i løpet av sommeren, er ikke sikkert ho kommer i morgen da.. :ahappy:

Og jeg er bare innom pcen noen ganger, faktisk.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det NOEN fler enn Camilla og meg som har tenkt oss til parken i morra?? Hvis ikke så kunne jeg tenkt meg å gå en tur i stedet Camilla.. Willy trenger litt miljøtrening... :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det NOEN fler enn Camilla og meg som har tenkt oss til parken i morra?? Hvis ikke så kunne jeg tenkt meg å gå en tur i stedet Camilla.. Willy trenger litt miljøtrening... :ahappy:

Jeas, hvis vi snakker tur så må vi ta det en annen gang.. :whistle:

Jeg er så sjuuukt dårlig, og får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor dyret også, for jeg orker ikke å gå ordentlige turer med han, blir bare sånne småturer og hageturer hvor jeg kaster pinne sånn at han får løpt litt.. Heldigvis ser det ikke ut som om han bryr seg..

Men poenget.. Er at jeg kan bli med hvis det er i parken, for da er det rolig, og ikke mye gåing, men med en gang det blir noe annet så er jeg rett på hakket før jeg besvimer, og tror ikke dyret ditt blir så innmari miljøtrent av dèt.. :D

Så hvis det blir tur må vi ta det til neste uke, og hvis det blir parken kan jeg komme en tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene sa vel teknisk sett at ho ville være med en gang i løpet av sommeren, er ikke sikkert ho kommer i morgen da.. :whistle:

Jeg er ikke i Vestfold for øyeblikket, ellers hadde jeg gjerne kommet i dag. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da utsetter vi hele greia til neste uke... For jeg kan heller kjøre en tur til tbg el noe. Det er nærmere :whistle:

Men er det noen som kan være med på ringtrening neste torsdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...