Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund overfaldet af gaupe


Heidi

Recommended Posts

Kona Kristina måtte reise til sykehus for å kontrollere bittene hun fikk, mens "Mimmi" ikke behøvde veterinærhjelp. Jan-Erik Viberg er likevel urolig:

- Jeg tror hunden er sjokkert. Hun ville ikke spise juleskinke engang

Tviler på at det kan ha vært en så veldig "rasende og åpenbart utsultet gaupe" hvis hunden ikke behøvde veterinærtilsyn engang... Håper han får fengelsstraff, forbannede idiot! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona Kristina måtte reise til sykehus for å kontrollere bittene hun fikk, mens "Mimmi" ikke behøvde veterinærhjelp. Jan-Erik Viberg er likevel urolig:

- Jeg tror hunden er sjokkert. Hun ville ikke spise juleskinke engang

Tviler på at det kan ha vært en så veldig "rasende og åpenbart utsultet gaupe" hvis hunden ikke behøvde veterinærtilsyn engang... Håper han får fengelsstraff, forbannede idiot!  :evil:

Ehh den nåede vel ikke at ordne hunden fordi de prøvede og skille den og hunden fra hverandre. En gaupe overfalder vel normalt ikke. Så den må vel have vært sulten, gal eller hva man kaller det..

Men hvorfor skulle han i fængsel da?? Noen ganger undre jeg jeg over folk fra dyrenett og andre steder. Det virker som om hunden/dyr er mere værd og værdsat end mennesker. Som feks en som har fått et gavekort til canis på 1000 kr. EHHH får julegave man kan bruke til hund?? Syns mange går alt for mye op i hunden og sætter den højere end mennesket.

Og hund at hunden altid skal ha en lavere rang end dig. Har du barn kommer hunden også til sidst. Dette er et dyr ikke et menneske.

Er mye overrasket at du reagerer sånn som du gjør Andreassen.. Tror ikke du havde stått og ladet en gaupe ta din hund for og si det sånn :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener derimot at dyr og naturen generelt er så mye, MYE mer verdt enn mennesker. For ærlig talt, hva annet enn faenskap og elendighet klarer vi å stelle i stand?

Men du har rett i at jeg ikke hadde stått og sett på at Zeppelin ble angrepet, men å ta en stein for å slå i hjel et annet dyr er utenkelig for meg i hvert fall. Men det er klart, man vet jo aldri hvordan man reagerer i slike situasjoner før man faktisk er i en selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...