Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjett blandingen - til alle!


vipsen

Recommended Posts

  • Svar 374
  • Created
  • Siste svar

i100270761_55278_2.jpg

Okei ;)

Tipp hva han er blanding av. Vet det ikke selv, siden jeg aldri har sett foreldrene. faren er ukjent. Alle søsknene va korthårete og ligner på han, utenom ei tispe. Hun var hvit med noen store sorte flekker. Hun hadde spisse ører og halveis krøllhale. Hun er ganske liten og tynn.

jeg trur kanskje det kan være border collie :rolleyes: og buhund :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig tusen takk Vipsen ;)

Og labbetuss... det er jo litt vanskelig å gjette hvilken blanding det er siden vi aldri får vite om vi har truffet rett svar ;) Men BC er nok absolutt med i bildet ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig tusen takk Vipsen ;)

Og labbetuss... det er jo litt vanskelig å gjette hvilken blanding det er siden vi aldri får vite om vi har truffet rett svar ;) Men BC er nok absolutt med i bildet ja...

hehe.. Ja ;) .. hadde bare litt lyst å se hva deree andre tippet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stykker ;)

Hanne, voksen. Blanding av tre raser, moren var blanding og faren var renraset. Og Silje, denne får ikke du gjette på!

blanding1.jpg

Dette er en tispevalp, blanding mellom to raser. Nå som voksen er hun ca 50 cm høy og litt tynnere i ansiktet men ellers helt lik.

blanding2.jpg

(håper ikke bildene er alt for dårlige ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty : siden silje ikke fikk gjette på den øverste, er det enten a: fordi sheltie er en av hundene i blandingen, eller at du har fortalt henne blandingen før hihi :P

jeg er trøtt ;D

Det er ikke sheltie i han nei :P Har vist bildet og fortalt om blandingen til henne før.

Den første til Betty: labrador, cocker spaniel og BC ? Vill gjetting her :P

Labrador stemmer, faren som var det. De andre to stemmer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...