Gå til innhold
Hundesonen.no

Msn


Betty

Recommended Posts

Jeg har problemer med msn min, jeg får ikke levert beskjeder i det hele tatt. Jeg har lastet ned ny, jeg har prøvd amsn men har samme problemet der. Får hele tiden opp at den ikke kan leveres, bortsett fra rett etter at en kontakt har sagt noe til meg, da funker den i en liten stund igjen.

Andre med problemer, eller noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det problemet med Aya (om du lurte på hvorfor jeg sluttet å snakke med deg i sted, jeg har lyst på chips og iskald dip, ikke sjokolade ;) ) ellers funker det fint.

Jeg hadde også det problemet med Aya ;) Kanskje det er hun som har blokkert oss Vipsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis* jeg tror ikke det er noe problem nå lenger! Og jeg ANER ikke hvorfor det ikke gikk.. Msn'en min er selektiv når det kommer til hvem jeg får snakke med, tydeligvis.

(Maria: nå fikk jeg og veledig lyst på chips og dipp. Tusen takk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med aya jeg og hadde problemer! Og en annen venninne. Men nå funker det fint. Har ikke hatt et eneste problem i samtalen med Silje.

Og nå fikk jeg og lyst på chips og dipp.! Trådødeleggere og fristerinner <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med aya jeg og hadde problemer! Og en annen venninne. Men nå funker det fint. Har ikke hatt et eneste problem i samtalen med Silje.

Og nå fikk jeg og lyst på chips og dipp.! Trådødeleggere og fristerinner <_<

Ingen har porblemer med meg ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi bare skal konkludere med at Aya er problemet, ikke msn, så kjører jeg på butikken, ble litt for opphengt i det der nå *fnis*

Typisk Aya å rote til for oss på denne måten :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis* Honestly! Jeg har bare blokket dere, fordi dere ikke gjør annet enn å kjatre om potetgull, dipp (kjøtt- Silje??). Neeida. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer, jeg merker ingenting, og andre kan skrive til meg?

EDIT: Eehe.. Typisk meg du liksom. Jeg bare hever meg over deres hverdagslige småprat- har viktigere ting å ta meg til. Hmph. *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis* Honestly! Jeg har bare blokket dere, fordi dere ikke gjør annet enn å kjatre om potetgull, dipp (kjøtt- Silje??). Neeida. Jeg skjønner ikke helt hva som skjer, jeg merker ingenting, og andre kan skrive til meg?

EDIT: Eehe.. Typisk meg du liksom. Jeg bare hever meg over deres hverdagslige småprat- har viktigere ting å ta meg til. Hmph. *glise*

HVEM var det som snakket om snop først av oss to du <_< Fristet med dyngadrops gjorde du. Litt rart at det bare skjer med enkelte. Jeg snakket med en venninne tidligere idag å da hadde jeg akkurat samme problemet. Merkelig.

De viktige tingene du snakker om, det skulle ikke tilfeldigvis være å notere noen ord i bloggen din og muligens sette inn noen bilder av knottetøtta? For du husker at du har blogg sant? :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM var det som snakket om snop først av oss to du <_< Fristet med dyngadrops gjorde du. Litt rart at det bare skjer med enkelte. Jeg snakket med en venninne tidligere idag å da hadde jeg akkurat samme problemet. Merkelig.

De viktige tingene du snakker om, det skulle ikke tilfeldigvis være å notere noen ord i bloggen din og muligens sette inn noen bilder av knottetøtta? For du husker at du har blogg sant? :closedeyes:

Hva er blogg igjen? Joda, jeg kan kanskje prøve å få gjort det snart *ashamed*. Okey, og jeg innrømmer at jeg startet godis-snakket først. Jeg tar all skyld! Men jeg tror msn'en min funker igjen nå, for jeg snakker med Maria, og det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...