Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny mobiltelefon


tuppetroll

Recommended Posts

Jeg er en sær mobiltelefonkjøper, og trenger hjelp med fornying av telefonutstyret her. Jeg har netcom young talk, har tenkt å fortsette å ha det (familien har netcom familie, og 200 kr. i måneden + gratis tlf og sms til familyen passer meg ypperlig) så ikke forsøk å overtale om noe annet :P Telefonen må dermed gå an å få med young talk abo., og ikke koste type månedslønner..

Jeg vil ha en pen telefon. Type design, ikke bare sånn kjedelig opp og ned sort som alle har. Jeg vil ha god mp3spiller, jeg vil ha et kamera der bildene blir gode nok til at man kan bruke mobilen som kamera når man ikke trenger superkvalitet og ikke orker å drasse på dslr'en. I tillegg må jeg ha blåtann.

Kravstor? Neida :P Noen som vet om et godt alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig sansen for Sony Ericsson, og du har noen tilbud på denne siden med SE og Youngtalk :P

Selv har jeg SE w710i, og liker den veldig godt, den har både mp3-spiller, kamera, skritteller (jepp! Med fitnessprogram! Kjekt å ha på en mobil? hehe) radio og annen "vanlig" moro (jeg er veldig glad i klapptelefoner og). Den koster 590 kr hos NetCom webshop med den nye cd'en til Robbie Williams :P

Hvis ikke så har den vanlige og kjedelige SE w810i fått mye skryt av folk jeg kjenner som har den, har vel det samme som w710i (minus den utrolig kjekke skrittelleren.. hehe), men der er det autofokus på kamera, hvilket kan være kjekt - de er jo litt følsomme for bevegelser, disse kameraene.. Den ser veldig kjedelig ut, men tror det er en veldig grei telefon til 190 kr.

Begge har blåtann, USB-kabel, gprs, e-post og all annen moro man kan putte i en noenhundregrams leketøysak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE k800i. Tele2 har den for kr 1,- så det er ikke lenge før det blir et bra tilbud hos NetCom på den heller vil jeg anta, og den er mye bedre enn SE k610i(?) som vi har på jobben til samboeren. Jeg brukte denne i en periode (sambo sin) og det er uten tvil den beste telefonen jeg noen gang har brukt. Og den har et kjempebra kamera (les testene, ingen slår den der).

Selv har jeg tenkt å sende e-post til NetCom og spørre hvorfor ikke de har det samme tilbudet på telefonen som Tele2. For jeg gir blaffen og skifter abb om så er - skifter da også samboers abb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

w 810i er i alle fall helt topp til mitt bruk :P

Men den er svart og kjedelig for tenk :P Har anbefalt den allerede, hehe. Henger meg på 2nes innlegg jeg, men kameraet i w810 er nok litt bedre enn i flippflappen, mer zoom og autofokus som nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk.. <_< Nå blir det ny telefon på meg også. Jeg mistet min elskede k750i i Aamodtdammen der vi var og bada i dag, så den er ganske så våt og funker ikke.. BUHU! Har aldri vært så fornøyd med en telefon før.. :P (har hatt den i 2,5 år nå).

Det blir nok en ny og dyr Sony Ericsson på meg. Intet annet duger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sikler jeg på. Tror den kommer til å koste nærmere millionen, og den kommer heller ikke ut før sommeren.. Merket er Motorola noe jeg aldri har hatt før. Idag har jeg SonyEricsson W800i og er (var) storfornøyd! Men altså, noe galt er det med den og jeg kan definitivt ikke stole på den mer..

*sukk*

Men altså, tror denne mobiltelefonen vil imøtekomme alle kravene dine, vedr. ab. typer, så aner jeg ikke litt engang, siden den enda ikke er kommet ut :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en NOkia n73, den er jeg veldig fornøyd med:P

Den har gått ned i pris nå også:) hehe..

Jeg vil ha N73 eller N95. Men N95 blir FOR dyr.

Kan nytegne abonnement i juli så da blir det ny tlf :icon_redface:

Hørt mye bra om N73, og jeg vil tilbake til Nokia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Nokia 5200, og var faktisk kjempefornøyd med den..

Kameraet var ikke av det beste, men den døg til sitt bruk :icon_redface:

Nå solgte jeg nettopp den, fordi jeg ville ha Djuice Control abbonement (Istedet for YoungTalk)

og kjøpte meg Sony Ericsson K610i.. :)

Er kjempe fornøyd med den.. :P

Den har absolutt alt.. Kameraet er på 2,0 MP, men kunne ha vært bedre..:P

Ellers har den alt du trenger... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...