Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treff/trening i Bergen i juni?


Artemis

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle lufte stemningen for et sonentreff i Bergensområdet? Har jo vært mye snakk og lite handling(i vært fall fra min side), så er det noen som er interesserte? Litt sosialisering og hundeprat? ;)

Tenkte f.eks. helgen 16-17 juni?(Når jeg er ferdig med eksamen :) ) Har ett stk. irsksetterhann på 16 mnd. som i hvert fall er veldig interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Kanskje jeg kan ta turen innom da(hvis jeg finner ut hvor Nordnesdalen er :) ). Agility har alltid virket så gøy, så kanskje jeg bør "se og lære"? ;)

Heisann ;)

Nordnæsdalen er i Fyllingsdalen, du tar av i rundkjøringen mot Betanien, så første til høyre, litt oppoverbakken også første til venstre. Følg veien helt til toppen, kommer du til en hullete grusvei er du kommet riktig!

Stevnet begynner kl 9 både lørdag og søndag.

Kanskje vi sees, jeg skal stille med begge mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Nordnæsdalen er i Fyllingsdalen, du tar av i rundkjøringen mot Betanien, så første til høyre, litt oppoverbakken også første til venstre. Følg veien helt til toppen, kommer du til en hullete grusvei er du kommet riktig!

Stevnet begynner kl 9 både lørdag og søndag.

Kanskje vi sees, jeg skal stille med begge mine ;)

Takk skal du ha, nå skjønte jeg litt mer ;) Er ikke så kjent der ute. Da kommer jeg nok innom tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...