Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff


edlitam

Recommended Posts

oki, skikkelig sutretråd... da kaster jeg meg på dette å. For jeg er lei av sutrete unger. Slutt å fokuser så innmari på at dette er klikkete. Jeg har vel vært med på to treff, og ja jeg kjenner flere men tror ikke jeg kjenner noen andre som er mer inkluderende enn visse personen i denne gjengen! Eneste klikkern som finnes i den gjengen er i lomma på folket!

Kutt ut sutringen, for brått er dere alene på denne turen, for det er få som liker å gå tur med noen som bare sutrer.

Nei frem fra sofaen og ut på tur ;)

Veldig enig, og jeg likte spesielt godt den kommentaren som jeg har uthevet. *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

IK! ;) Kanskje jeg må komme på dette treffet? Jeg er usikker på om Chessea er over perioden sin (hun stod i går liksom), men dersom det klaffer med at løpetiden er ferdig og dersom jeg ikke skal jobbe, skal jeg se om ikke jeg kan få surret meg bort dit en tur. Jeg har aldri vært i nærheten av området, og aner ikke hvor radiumhospitalet er. Men ellers er alt ok ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, skikkelig sutretråd... da kaster jeg meg på dette å. For jeg er lei av sutrete unger. Slutt å fokuser så innmari på at dette er klikkete. Jeg har vel vært med på to treff, og ja jeg kjenner flere men tror ikke jeg kjenner noen andre som er mer inkluderende enn visse personen i denne gjengen! Eneste klikkern som finnes i den gjengen er i lomma på folket!

Kutt ut sutringen, for brått er dere alene på denne turen, for det er få som liker å gå tur med noen som bare sutrer.

Nei frem fra sofaen og ut på tur ;)

Her er jeg ikke enig med deg, faktisk. Jeg vil ikke kalle det som har blitt sagt i denne tråden for sutring. Man er nødt til å godta at folk er forskjellige og at mange synes det er pinlig/flaut/skummelt å gå på treff for første gang. Her har noen luftet litt følelser og tanker rundt en ting. Man kan danne seg haugevis med bilder i hodet etter å ha lest innlegg av personer og etter å ha sett bilder fra slike treff, uten at det betyr at man har forutinntatte meninger om andre. Jeg synes det høres ut som en ganske grei ting å kunne gi svar på jeg da. Hvis det ikke finnes noe "klikk" er det heller ingen grunn til å ta på vei dersom noen lurer. ;) Vet ikke hva dere tenker om det jeg..

Men dere må vite at jeg ikke er redd for dere/noen klikk. Jeg tror dere alle er hyggelige mennesker og at det kan være koselig på treff med dere, no doubt. Gleder meg til den gangen jeg måtte få anledning til å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme meg dit ;) må bare få lokalisert radiumhospitalet og kanskje smisket litt med min mamma eller bestefar så kanskje det er håp om at jeg finner veien ;) Hunden min er forresten overlykkelig over å møte andre hunder men han kan kontrolleres ;) tar med strupen i tilfelle han blir for ille (vi er i en overgangsfase fra strup til vanlig bånd ;) ) Skal hundene slippes på denne turen? tar isåfall med langline og vurderer hans humør for dagen ;) at han stikker av er inget problem han holder seg rundt oss er bare å komme heelt inn til meg som kan være vanskelig for han noen ganger.. men regner med at noen vil hjelpe med å grabbe tak i ett halsbånd hvis dette trengs hehe

oogså er han kastrert for de som er interisert i å vite det hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å komme meg dit ;) må bare få lokalisert radiumhospitalet og kanskje smisket litt med min mamma eller bestefar så kanskje det er håp om at jeg finner veien ;) Hunden min er forresten overlykkelig over å møte andre hunder men han kan kontrolleres ;) tar med strupen i tilfelle han blir for ille (vi er i en overgangsfase fra strup til vanlig bånd ;) ) Skal hundene slippes på denne turen? tar isåfall med langline og vurderer hans humør for dagen :P at han stikker av er inget problem han holder seg rundt oss er bare å komme heelt inn til meg som kan være vanskelig for han noen ganger.. men regner med at noen vil hjelpe med å grabbe tak i ett halsbånd hvis dette trengs hehe

oogså er han kastrert for de som er interisert i å vite det hoho

som tidligere nevnt i enn annen tråd er det IKKE båndtvang oppe ved Huseby, så vi må nok holde de i bånd til vi kommer opp dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutre, sutre! ;) Mandager jobbe jeg til fire og er ikke hjemme før rundt fem og skal da tilbake + enda en halvtime med bussen for å komme til det forgjettete land og da har jo alle de morsomme menneskene med de håpløse bikkjene gått hjem for lengst. <_< Tirsdag derimot slutter jeg klokka kvart over ett og kunne vært med på det meste. Er det noen som bryr seg om det? Neida, her sutrer folk i vei om uvesentligheter, mens sutr med virkelig futt i, blir ignorert. Helt sikkert ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutre, sutre! :P Mandager jobbe jeg til fire og er ikke hjemme før rundt fem og skal da tilbake + enda en halvtime med bussen for å komme til det forgjettete land og da har jo alle de morsomme menneskene med de håpløse bikkjene gått hjem for lengst. <_< Tirsdag derimot slutter jeg klokka kvart over ett og kunne vært med på det meste. Er det noen som bryr seg om det? Neida, her sutrer folk i vei om uvesentligheter, mens sutr med virkelig futt i, blir ignorert. Helt sikkert :P .

Jeg kan tirsdag! :P

Hadde siste eksamen i dag, så nå er det bare litt jobbing fremover for min del. Men jobber bare tre dager i uka, så har egentlig mye tid framover. Så satser på at det blir noen turer framover! :P

Og jeg gleder meg til mandag... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* er jeg den eneste som har en jobb å ta hensyn til? <_<

Kan neste helg òg, jeg :Laugh: . Skal levere noe rapportstyr på onsdag, og på diverse avslutninger torsdag, så helg passer bra det. Kan tilogmed ta med en klikk eller to... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida jeg kan gå tur med deg på tirsdag jeg! :P Ikke sutre nå snupperella, det har vi vel blitt enige om at ikke er noe særlig...! :P

Tror det er varmen som gjør det jeg, for nå begynte jammen meg den eldre garde å sutre å... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Hvis noen drar med Vanilla-dyet med Malin hit, så kan vi være med. Hu er den eneste tispa som kan holde skikk på Archie'n. :P

Men, jeg tror det blir litt for tdilig for meg med tanke på skole. Lettere når det er helg eller fridager for meg. Hvis bråkebøtta og jeg nå var ønsket da. :P God tur, som sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida jeg kan gå tur med deg på tirsdag jeg! :P Ikke sutre nå snupperella, det har vi vel blitt enige om at ikke er noe særlig...! :D

Å så koselig. Men etter å ha hatt tjue ( :icon_cry: ) kilo pels på nakken ned fra Tallbergskogen til jeg fikk lempet henne ut i Østensjøvannet i går kveld, har jeg lovet henne at hun skal få slippe mer tur før den værste varmen gir seg. Bevare meg vel for en bortskjemt hund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er varmen som gjør det jeg, for nå begynte jammen meg den eldre garde å sutre å... :D

Skal du være med vennen? :P

Å så koselig. Men etter å ha hatt tjue ( :icon_cry: ) kilo pels på nakken ned fra Tallbergskogen til jeg fikk lempet henne ut i Østensjøvannet i går kveld, har jeg lovet henne at hun skal få slippe mer tur før den værste varmen gir seg. Bevare meg vel for en bortskjemt hund. ;)

Nå er det meldt betydelig kaldere ( <_< ) fra tirsdag av + at de har jo vann hele veien oppover Mærra da! :P Blir du med da eller? :P

Edit: Jeg er ihvertfall klar for tur imorgen, hvem andre kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer! :icon_cry: Sammen med en venninne med en springertispe på 5 år (kjæresten til Orry :P).

Men gjentar spørsmålet mitt: møtetid er 15.30, sted Radiumhospitalet?

:D

Jepp, var det ikke det vi ble enige om da? Jeg møter ihvertfall opp da ;) Gjentar igjen at Lita kan brøle litt men det er bare usikkerhet som går seg til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:icon_cry:

Jepp, var det ikke det vi ble enige om da? Jeg møter ihvertfall opp da :D Gjentar igjen at Lita kan brøle litt men det er bare usikkerhet som går seg til ;)

Det går fint :P Brøling og litt kjefting kan det nok bli fra tispa som er med her også, så de får bare "bitche" seg ferdig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...