Gå til innhold
Hundesonen.no

'Spøkelseshistorier'


Guest Maritus

Recommended Posts

Guest Maritus

Jeg så rundt og fant en veldig uhyggelig historie!

Sånn er den:

Det var en gutt som hadde en hund, og den pleide og ligge under senga om natten. En natt han skulle legge seg, hunden la seg under senga som vanlig og slikket han på hånda før de begge sovnet. Plutselig våknet gutten av en dryppende lyd! Han gikk på badet oppe, men der kom den ikke fra. Så gikk han og la seg, hunden slikket igjen. Senere våknet han igjen, han gikk ned på kjøkkene og sjekket der, men der var det ikke noe. Så gikk han opp å la seg, hunden slikket ham på hånden før ham sovna... Senere våknet ham av samme lyd! Han gikk på det andre badet. Fra vasken kom det ikke noe, men fra dusjen. Forhenget var trukket for. Han åpnet det og der hang hunden død opp etter bena og blodet randt. Gutten ble så skrekkslagen og når han kom opp på rommet lå den en lapp på puta hans; Haha du ble slikket av et menneske...

Uff, denne historien likte jeg ikke! Vil gjerne vite hva dere tenker når dere hører sånne historier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nå ble jeg kvalm, Hehe.

Elsker spøkelses historier, fortsett og sende inn flere.

Har ikke noen selv, bare noen som en vennine har fortalt som har skjedd med henne etter at hunden hennes døde.

Når hun var liten så hun ofte en liten jente i lille stuen ( som hun kaller det, hennes egen stue) men hun trodde ikke på at hun så de på ortlig.

Så nå etter at hunden hennes har dødd har hun sett den jenta igjen, komme opp i vinduet på glass døren inn til lille stuen og skygger av henne inne i lille stuen. En gang for ikke så lenge filmet hun en annen vennine av meg når dem var hyper og satt i sofaen der inne i lille stuen da en skikkelse kom på en måte opp i fra golvet og gikk bort forbi glass døren. Moren og faren var på butikken og broren var oppe så det var ingen andre som kunne gjort det. Morfaren hennes var nede da, men han er ikke så sprek at han kan reise seg opp fra golvet som om at han kommer igjenom golvet.

Jeg har sett filmen, og det ser ut som en dame ( bryster :innocent:) men vet ikke helt om jeg tror på den...

Hun og moren hennes sier også at dem ser hunden demmes ligge rundt om kring i huset og vennina mi sier at hun hører han bjeffe og slikt. Det er flere månder siden han døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...