Gå til innhold
Hundesonen.no

Bare administratorer får svare?


Recommended Posts

Oj ser nå at mitt innlegg "Basse 8.3.91-28.7.05" burde ligget på in memorial i steden for i hundesnakk, men det ble jo flyttet så da er det jo greit! Men kan man ikkke kommentere det lenger? For det står at kun administratorer kan kommentere innleget?

Kan det ikke kommenteres lenger eller? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg ingenting om! Basse legger jo ut dette som en "nyhet" der hun forteller om det vonde som har skjedd henne, og vil selvfølgelig ha respons på det!!

Dette er ikke en ren In memorian topic! Så hvis hun vil ha kommentarer, så ville jeg ha flyttet den igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig realt å få kommentarer, men egentlig så burde jeg jo lagt den rett inn i in memorial, og folk kan jo også sende en pm... Den ser ikke ut som den skulle ha gjort for å være ett inmemorial innlegg da men :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av Silje. Ingen grunn til å småkjefte. Det er ikke akkurat noe problem å få flyttet det igjen. Jeg så på det som en in memorian topic og flyttet den. Og dersom jeg ikke får flyttet den tilbake er det sikkert en administrator som kan gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dumt når innleggene blir flytta.

Noe av grunnen til at hun kanskje la det på hundesnakk og ikke på in memorian er fordi at hun nettopp ville ha respons på det.

Men trenger trøst og støtte når slikt skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har flyttet det igjen.. Men Katarina, tror du du kan legge det inn på in memorian selv? For nå kom det sånn stygg svart skrift foran hvor det står flyttet :oops:

Var ikke meningen å lage bry for noen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av Silje. Ingen grunn til å småkjefte. Det er ikke akkurat noe problem å få flyttet det igjen. Jeg så på det som en in memorian topic og flyttet den. Og dersom jeg ikke får flyttet den tilbake er det sikkert en administrator som kan gjør det :)

Syns du gjør en flott jobb jeg IW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katarina, jeg er så utrolig lei meg, men i mitt desperate forsøk på å fikse det jeg hadde rota til så greide jeg ¨å slette alle innleggene :) F*** altså.. Var ikke meningen du skulle måtte skrive det på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh, hva ska jeg si? KØDDER DU? Er det ingen mulighet for å få det tilbake? må jeg skrive det på nytt altså? rakk du å slette den som var på alt mulig å? skulle gjerne ha kopiert teksten skjønner du, prøvde å legge den ut på sia mi igår, men det funka ikke, så det betyr vel at jeg må skrive den på nytt elle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert greit, veit liksom bare ikke helt hva jeg skal gjøre nå... For vet ikkke hrelt om jeg skal legge det inn på in memorial eller som alt mulig nå liksom, for nå er det jo ikke helt nytt lenger, men det erjo det litt alikevel.. Litt småiritert over at jeg ikke fikk kopiert teksten til siden min! Da hadde det jo ikke vært no prob, nå veit jeg liksom ikke åssen jeg skal skrive det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av Silje. Ingen grunn til å småkjefte. Det er ikke akkurat noe problem å få flyttet det igjen. Jeg så på det som en in memorian topic og flyttet den. Og dersom jeg ikke får flyttet den tilbake er det sikkert en administrator som kan gjør det :)

Hehe, det var ikke meningen å små kjefte :) var bare litt avlvorlig i stemmen :) men ser i ettertid at innlegget ser litt småsurt ut :) Det beklager jeg :P Syns også at du gjør en bra jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg surret veldig og gjort en dårlig jobb da :)

Men Katarina, når du får skrevet det på nytt syns jeg du kan bare ta og kopiere det og legge det både i Hundesnakk og In Memorian :) Det er jo nytt nok liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...