Gå til innhold
Hundesonen.no

Katteplage


viking
 Share

Recommended Posts

Har et spørsmål angående katter. Der vi bor har vi en nabodame som har noe sinnsykt med katter. Sist jeg var på tur forbi huset hennesm (som bare ligger 50m fra oss) kunne jeg telle 6 katter bare rundt huset, dvs i vinduer, trær og ved døren. Men dette var bare de jeg kunne se,, jeg vet det er flere, hvertfall 10..

Poenget er at de hele tiden holder seg på vår eiendom, de pisser og driter i blomsterbedd, klatrer på bilene, hyler utenfor soveromsvinduene på nettene, og nå i disse løpetider kan dere selv tenke dere.. Hun har både hannkatter og hunnkatter. Kan ikke forestille meg at folk i bygda som har bodd her i 15 år har enda ikke vekslet et ord med henne..Samboeren min har for øyeblikket to nylakkerte biler. Natt til i går hadde de vært der og klatret og klort på panser og tak..vist en hund hopper på bilen og volder skade er det eiers skyld men hvordan fungerer dette med katter

Før snøen kom her observerte jeg en død katt rett ved inngangsdøra hennes, denne er kanskje påkjørt ettersom huset hennes ligger nærme veien, men dette er da ingen grunn til å la den ligge slik i 3 uker.. Den lå i 3 uker før den ble fjernet.. Hun kan umulig unngått å se den.. Det kan selvfølgelig skjedd andre ting med den men...

Har enda tilgode å se kattunger her, men de MÅ være her en plass, med så mye katter...

Håper desperat på svar fra noen som kan gi meg tips om hva vi kan gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...