Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra sonetreff i Maridalen, 18 05 07


ida

Recommended Posts

Mens vi venter på bilder fra fotografene Marianne og Jane, kan jeg jo legge ut de jeg har...

IMG_2603.jpg

Skjer à? Dette er da ikke bussen til skogen...

IMG_2604.jpg

Aha. Møljetur!

IMG_3536.jpg

Hei, jeg er en liten Knottebeibi, ikke ta meg! (Fotograf: Marianne)

IMG_2605.jpg

Hvem er du? Hører ikke til i denne flokken, ihvertfall.

IMG_2606.jpg

Noen langer ut mer enn andre!

IMG_2608.jpg

Vakre lille tervurendamen!

Takk for turen alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bilder fra oss..

Dette er noen av de som tok seg turen i dag:

post-481-1179513068_thumb.jpg

Badeenglene Snorre og Lita:

post-481-1179513111_thumb.jpg

Verdens søteste lille labbe-valp, Oskar:

post-481-1179513155_thumb.jpg

Hele gjengen løper og leker på et jorde:

post-481-1179513228_thumb.jpg

Verdens søteste lille Knott, som jeg veldig gjerne skulle hatt med meg hjem... :)

post-481-1179513288_thumb.jpg

Stor og liten BC:

post-481-1179513342_thumb.jpg

Stor og liten BC + en rolig og sindig Chillie:

post-481-1179513388_thumb.jpg

Bebissene leker:

post-481-1179513452_thumb.jpg

Vakker tervis Chillie:

post-481-1179513495_thumb.jpg

Hihi... Oskar er nesten like stor som Tequila... :)

post-481-1179513560_thumb.jpg

Snorre fant ei venninne som var like glad i løping som han:

post-481-1179513620_thumb.jpg

Fibi var med hun og, men har klart å gjemme seg litt i dag tydeligvis... Her er damen i hvert fall, en svært så hyggelig og veloopdragen dame, så jeg aner virkelig ikke hva du snakker om Ida... :shocked:

post-481-1179513691_thumb.jpg

Edit: Glemte å legge inn link til resten av bildene. De kan dere se her

Bær over med kvaliteten, hjelper ikke at utstyret er i orden, når fotografen ikke kan å bruke det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Angrer nesten på at jeg ikke ble med. Syns det ble litt langt å dra for å gå tur i dårlig vær! :)Og så har jeg litt dårlig råd også :D

Vil veldig gjerne være med neste gang!

Dårlig vær?? Vi timet det selvfølgelig slik at det dårlige været ikke kom før vi var ferdig med treff, og på vei hjem...

En veldig hyggelig dag, håper vi kan gjenta det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig vær?? Vi timet det selvfølgelig slik at det dårlige været ikke kom før vi var ferdig med treff, og på vei hjem...

En veldig hyggelig dag, håper vi kan gjenta det snart.

Off, da var det ihvertfall synd at jeg ble hjemme da! Jeg så langt unna vettu, så været var litt annerledes her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi var med hun og, men har klart å gjemme seg litt i dag tydeligvis... Her er damen i hvert fall, en svært så hyggelig og veloopdragen dame, så jeg aner virkelig ikke hva du snakker om Ida... :shocked:

Det er ingen sak å være grei i godbithimmelen! Neida, jeg var positivt overrasket selv. Flinke, lille prinsessa :D .

Dårlig vær?? Vi timet det selvfølgelig slik at det dårlige været ikke kom før vi var ferdig med treff, og på vei hjem...

En veldig hyggelig dag, håper vi kan gjenta det snart.

Vi er klare, vi :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder=) (Synes det var merkelig mange av knottis der, Jane? :)). Vi hadde det kjempefint, Knott klistret seg totalt på Snorre, og alle er fornøyde. Takk for en finfin tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder=) (Synes det var merkelig mange av knottis der, Jane? :D). Vi hadde det kjempefint, Knott klistret seg totalt på Snorre, og alle er fornøyde. Takk for en finfin tur!

:) La merke til det jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Vi ville være med, pokkers kennelhoste! :) Mine hunder oppfører seg faktisk eksemplarisk i sånne settinger har jeg funnet ut, vi driver masselufting med løse hunder før hver runderingsøkt og Loke løper i store buer og "gjeter" flokken men en verdig minè i mens Lyra nesten dør på seg av glede og prøver å få alle hundene til å jage henne :D

Fine lille tervtotten, ser ut som du har vært heldig med henne M.J!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men *kremt* Ida, vi var da virkelig ikke i Mariadalen...! Og ja det ER forskjell på Maridalen og Mærradalen :rolleyes:

Ps. jobber med bildene nå :P

Ååååå :hmm: . Maridalen, Mariadalen, Mærradalen. Kan vi ikke si at vi var i Mariannedalen, da? :hmm: Venter på bilder, venter, venter. Trehundreogåttito Knottebilder og ei Fibirompe. Furt. Neida, jeg er utrolig fornøyd med turen og turfølget! :rolleyes:

Ble det litt sent i går, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå :hmm: . Maridalen, Mariadalen, Mærradalen. Kan vi ikke si at vi var i Mariannedalen, da? :hmm: Venter på bilder, venter, venter. Trehundreogåttito Knottebilder og ei Fibirompe. Furt. Neida, jeg er utrolig fornøyd med turen og turfølget! :rolleyes:

Ble det litt sent i går, kanskje?

Beklager veldig det, men jeg er virkelig in løøøøøv.... Hun var jo så god, fineste Knottisen!! :P

Hyggelig i går kveld, Marianne...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa Mariannedalen funker! Jeg har da fikset alle bildene men da jeg skulle legge de ut så mistet jeg nettet og det kom ikke tilbake før jeg skulle på grillings til mamma og pappa.. Men jeg skal legge de ut nå :hmm:

Og ja det var hyggelig igår :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeendelig! :hmm: Så mange fine bilder! Møljetur mestrer vi jo, så dette frister til gjentagelse. :Laugh:

EDIT: Jeg forelsket meg ikke verken i Knott eller Oskar. Slett ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...