Gå til innhold
Hundesonen.no

-Godbiter


ellish

Recommended Posts

Abby bruker utrolig god tid på å tygge! Selv om jeg deler en frolic opp i 6 biter tar det tja? 3-4 minutter før den er nede. Derfor går det i leverpostei her! Men jeg vil jo variere dette litt. Så jeg lurte på om dere vet om noen godbiter som går litt lett ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost på tube, smårettbacon (delt i to kanskje), små skinkebiter (kommer kanskje i samme type pakke som smårettbacon om jeg ikke husker feil) eller annet som går an å dele opp i bittesmå biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost på tube, smårettbacon (delt i to kanskje), små skinkebiter (kommer kanskje i samme type pakke som smårettbacon om jeg ikke husker feil) eller annet som går an å dele opp i bittesmå biter.

Har smårettsbacon. Den går ned etter ca. ett minutt tygging! :P Kanskje jeg skal kutt opp den i enda mindre biter! Takk for gode råd folkens! Skal ta meg en tur på butikken i morgen jeg tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje traning bites fra olivers petfood? de kan bli veeldig små:o

Ja de syns jeg er bra. Må bare knekke dem opp litt. Har tenkt å kjøpe dem, har prøvd dem på Blondie hos en vennine og hun likte dem veldig godt også luktet dem godt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...