Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff en mandag eller onsdag?


HHC

Recommended Posts

Guest Maritus

Hvis det skulle blitt noe med at meg og Vesla skulle bli med. Måtte det vært i 13.00 tida på Mandag, en helg, eller en annen dag i uka, men kan jo prøve og bli med! Vis det er plass til en som er 13år... Litt mindre enn dere andre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Rocky og jeg kunne også kanskje ha blitt med, hvis vi ikke bare er til bry da... Men for meg håper jeg at det blir på en mandag, siden det er korps dag på onsdager <_< Jeg håper i hverfall at det blir i Larvik, for da er det ikke så lang vei for Marita og meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Rekkevik i Larvik! :hmm: Fine turområder og vi kan evt grille på kjeholmen (100meter unna meg ;) ) I ukedagene er det sjeldent folk nede på kjeholmen :hmm:

Kan evt møte folk på togstasjonen/bussstasjonen, for de som ikke vet hvor det er :P

Pepper trenger noen han kan leke bajjas med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus
Kom til Rekkevik i Larvik! :P Fine turområder og vi kan evt grille på kjeholmen (100meter unna meg :P ) I ukedagene er det sjeldent folk nede på kjeholmen :hmm:

Kan evt møte folk på togstasjonen/bussstasjonen, for de som ikke vet hvor det er :P

Pepper trenger noen han kan leke bajjas med! ;)

Vesla er glad i å leke bajas! :P Jeg kan! Men helst en annen dag en mandag eller onsdag gjør noe begge de to dagene :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Rekkevik i Larvik! :o Fine turområder og vi kan evt grille på kjeholmen (100meter unna meg :P ) I ukedagene er det sjeldent folk nede på kjeholmen ;)

Kan evt møte folk på togstasjonen/bussstasjonen, for de som ikke vet hvor det er ;)

Pepper trenger noen han kan leke bajjas med! ;)

Aris er vel bajas nok? ;)

Er sikkert med dersom jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Hmm... Fant ut at det faktisk passer bedre for meg til neste uke.. Da er jeg i Larvik omtrent heele tiden. Skal være i Svarstad hele denne uka ut og i helga skal vi være på hytta i Hvarnes. Men kan vis det blir en annen dag en mandag og onsdag i neste uke.. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Maritus

Kunne kanskje! Hvis det ikke hadde vært ekstra øvelse! <_< Men kan på Fredag! Hvis du/dere vil :wub: Men må fåhunden til Larvik først da er i Svarstad hos mamma akuratt nå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...