Gå til innhold
Hundesonen.no

Sensasjonen Nikita


Artemis

Recommended Posts

Nuvel.. Jeg er litt delt i følelsene mine når det gjelder denne "holde liv i hunden for enhver pris"-mentaliteten... Men bra det var vellykket i dette tilfellet.

Må innrømme at jeg deler din mening om dette. Lurer også på hva prisen er for en slik operasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel.. Jeg er litt delt i følelsene mine når det gjelder denne "holde liv i hunden for enhver pris"-mentaliteten... Men bra det var vellykket i dette tilfellet.

Forsåvidt enig jeg og, men allikevel når utsiktene til at hunden skal bli bra er gode, synes jeg jo at det er greit... For hunden er vel ikke dette noen verre operasjon, enn en hvilken som helst annen større operasjon liksom...?

Men ja, litt ambivalent forhold til det kanskje...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var 40 000 sa de på nyhetene. Jeg kan jo tenke meg verre måter å svi av 40 000 på... Hadde jeg hatt pengene så hadde jeg absolutt brukt dem til å forlenge livet til en elsket hund. (Jeg har en nabo som har brukt flere hundre tusen på murer i skråningene rundt huset, tenk på alt det rare folk bruker penger på!). Denne hunden var ikke så gammel tror jeg, seks år eller noe? Nikita kommer til å gi eieren sin mange gode stunder resten av sitt liv, og eieren får dessuten en god følelse av å ha gjort alt hun kunne for hunden sin.

Det går selvsagt en grense et sted når det gjelder veterinærkostnader, tror ikke jeg ville sendt Pippin til USA for å få hjertetransplantasjon liksom. Men som sagt, det finnes verre måter å bruke pengene sine på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen var 40 000 sa de på nyhetene.

Det er jo en sum de ferreste forsikringsselskaper dekker vel. Og det er mye penger for mange. Har man råd er det jo greit, men kan slik utvikling innen den medisinske verden føre til at de som ikke kan/vil legge så mye penger på bordet for en operasjon bli sett på som dårlige hundeeiere? Nå skal man jo "reparere" og medisinere mer eller mindre alt... Og 40 000 for å gi hunden ett år eller to? Da trur jeg at jeg hadde brukt de pengene på en ny hund eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...