Gå til innhold
Hundesonen.no

Din mening!


Syns du at de har alt du vil kjøpe i dyrebutikkene?  

37 stemmer

  1. 1.

    • Ja, nesten alt
      13
    • Nei, kun halvparten av alt jeg vil kjøpe selger de i dyrebutikker!
      21
    • Nei, må alltid bestille på nettet
      3


Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Febo.. HIHI.. det var de første som begynte med sånne fancy graverte navnskilt til hunder, i alle mulige fasonger og farger. tror de selger maskinen som lager disse også!

Om du holder til like ved Oslo, så skulle det ikke være noe problem å få fatt i noe der nede ?

Hør i dyrebutikken din om de tar inn varer fra FEBO NORGE AS

-denne leverandøren har agility hinder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Febo.. HIHI.. det var de første som begynte med sånne fancy graverte navnskilt til hunder, i alle mulige fasonger og farger. tror de selger maskinen som lager disse også!

De navneskilta er KULE!! :):)

Jeg har et til Odin...-et blått stort hundeben..-og nå som det har kommet lilla merker og, må vi jo ha det og..! ;)

Nevnte jeg at vi har sånn maskin på jobb...? :roll: hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå heldiggris.. Jeg tok meg aldri til innkjøp av en sånn maskin, selvom det på sikt hadde vært mye billigere. :) Kanskje jeg kan bestille av deg? Har sånt bein til henne i sølv, men vil jo ha et rødt hjerte også.. ;)

De navneskilta er KULE!! :);)

Jeg har et til Odin...-et blått stort hundeben..-og nå som det har kommet lilla merker og, må vi jo ha det og..! :P

Nevnte jeg at vi har sånn maskin på jobb...? :roll: hihih

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå heldiggris.. Jeg tok meg aldri til innkjøp av en sånn maskin, selvom det på sikt hadde vært mye billigere. :) Kanskje jeg kan bestille av deg? Har sånt bein til henne i sølv, men vil jo ha et rødt hjerte også..

Kan sendes i postoppkrav, det da ? hehe

Skulle ikke være no stort problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

hmm mulig denne er ute på dato men la gå. Min erfaring fra dyrebutikker er at de har mye dil å dal, men ikke altid så mye praktisk. Nå holder jeg meg til hund, for noe annet har ikke jeg peil på da :wink: De har foresksempel hundre forskjellige farger å mønstre på leiebånd, men veldig få forskjellige lengder. Noen pyntehalsbånd å no leker, i alle fall i dem rundt hær. Har de noen trekkseler å kløv så er det ikke mange å velge mellom. Alle jeg har vert innom har en sånn standard snørrekjøreline... SOM ALDELES IKKE FUNKER! Mere trekkutstyr, pulke med hundedrag kunne de selt. De "plast" jaktdekkene fra kennel som de fleste har er jo helt fryktelige jaktdekken synes nå jeg. Å de har den voma si, men hva med litt alternativ mat for krevende jaktturer som i tillegg er grei å ta med seg? Var innom å skulle kjøpe nakkeline til spannet vi hadde, å det hadde dem aldri hørt om (den linen som går fra halsbånet å til selve dragtaue). Det er jo forståelig at de ikke hadde hørt om akkurat det, men generelt sett mere brukshundutstyr. Hindere til hund foreksempel.Det mener nå jeg i alle fall :wink:

Men det skal også sies at jeg nok bor litt forlangt nord da hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Hecky, butikkene burde hatt MYE mer brukshund utstyr, minst like mye av det som de har av dill-dall. Men problemet ligger hos leverandørene.. Det er nemlig få leverandører i Norden som leverer slikt utstyr, og de få som gjør det er som regel ikke godkjente som leverandører hos kjedene eller franchise-takerne. Derimot kan privat-eide butikker skaffe slikt, men da må de ofte importere selv, og det er dyrt. Dermed blir prisen på varen dyr også :/

Eneste butikken jeg har sett som har bringkobbel, sporseler, kløv og pulk er Krizoo Stokke, ligger mellom Tønsberg og Sandefjord på gamle E18. (Har jobbet der :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kjenner veldig på det samme. Da min var 11 tenkte jeg "jøss, er det dette som er gammel hund?", for jeg så ingen tegn til alderdom. Nå som hun er er 13 er det derimot veldig tydelig at hun er gammel i kroppen, mens hodet fortsatt vil så mye... Det knuser meg å se henne sånn.
    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...