Gå til innhold
Hundesonen.no

Din mening!


Syns du at de har alt du vil kjøpe i dyrebutikkene?  

37 stemmer

  1. 1.

    • Ja, nesten alt
      13
    • Nei, kun halvparten av alt jeg vil kjøpe selger de i dyrebutikker!
      21
    • Nei, må alltid bestille på nettet
      3


Recommended Posts

Jeg liker ikke så godt pasteller, diamanter og sånt.. Eller, hadde jeg hatt Chi hadde det kanskje blitt noe annet, men jeg har to tøffe gutter jeg. :P

Elsker å ha på dem tøffe halsbånd, sånne som man helst ser på dobberman, Rotweiler osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Jeg har kun hatt "tøffe" lærhalsbånd til Cita. Bestefaren min kjøpter et skikkelig kvalitetshalsbånd til henne i lær, men sånne "knapper" som stakk ut (ikke inn mot hunden selvfølgelig!) , så hun lignet på en kraftig hannrottweiler hvor båndet fikk den til å se "farlig" ut, pga knappene liksom.. Så jo ut som pigger, og mange har trodd det er et pigghalsbånd :P Har aldri hatt noe pyntete til henne, men NÅ skal jeg virkelig shoppe fint til henne! Skal bli rosa m/diamanter både halsbåndet og kobbelet! Noe annet jeg syns er kjempefint på noen raser, også labradorer er sånt tørkle rundt halsen... Man kan få kjøpt slik som henger fast i et vanlig halsbånd... Vil kjøpe meg en slik 8) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det viktigste er gode resultater i bruks' date=' agility og lydighet. Brains before beauty

Har jeg sagt noe annet....??? :?

Hva man liker å handle av halsbånd og stasj til hunden, har da ingenting å si hva som er i huet på den å gjøre?

Jeg har det meste til min hund.Fordi jeg velger det.

Ingenting av det gjør ham mere dum,eller mindre egnet til det han skal gjøre.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo dyrt..

Kjøpte nettopp ett tøft halsbånd med militær mønster til Diego, og det kosta bare 125 kr elns.. Go kvalitet er det og..

Kjøpte det på tropehagen zoo (?) på kilden..

Også var det tøft. Så hver gang han bruker det (Som regel hele tiden) så kaller jeg han Army boy.. :P

Men nå mista jeg litt av poenget. :P Men syns det er for mye å bruke

600 kr på ett halsbånd.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo dyrt..

Kjøpte nettopp ett tøft halsbånd med militær mønster til Diego, og det kosta bare 125 kr elns.. Go kvalitet er det og..

Kjøpte det på tropehagen zoo (?) på kilden..

Også var det tøft. Så hver gang han bruker det (Som regel hele tiden) så kaller jeg han Army boy.. :P

Men nå mista jeg litt av poenget. :P Men syns det er for mye å bruke

600 kr på ett halsbånd.. :P

Spørs egentlig hvor godt jeg liker det :P Har kjøpt halsbånd til over 1000lappen før, og det blir nok ikke siste gang nå som det er rosa halsbånd med diamanter tilsags :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha det pastell rosa halsbåndet med diamanter! *trampe i bakken!* har siklet etter det både i åsane og ute på lagunen. men skal jeg ha kobbelet til så blir det over 400 kr tilsammen og det har ikke jeg penger til nå.

Hun har et halsbånd i lær som jeg er MEGET fornøyd med. Er like godt som nytt og det er passe stort og diskré.

Men hadde vært gøy og hatt ETT dilledolle halsbånd da :oops:

Men men vi får se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De billigste halsbåndene våre i pastell,koster 198.-

Skal man ha godt lær, så blir prisen litt anderledes.. :wink: -de billigste på rundt 690.- (da med diamanter)

-det finnes også mange andre typer i lær,med forskjellige mønstre og pynt på - fra ca 298.- og oppover.. :wink:

det var de til 690 jeg så på(som samboer på ett eller annet vis synes var fine, for en gang skyld 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja...-de er fine! En kan kjøpe sånne en gang imellom om man har EN hund, men skal man så kjøpe til flere, så blir lommeboken kjapt tom..!

ja det kan du trygt si, vi har jo bare 4 voksne hunder i hus nå og skulle vi hatt til alle så hadde det blitt rimelig dyrt ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke at dere gidder jeg... hehe :P

Hehe, vi er nok mer jordnære vi to :) det dyreste halsbåndet jeg har kjøpt tror jeg kosta 79,90... Funksjonalitet før utsene for meg gitt :)

Men så har jo jeg langhårede hunder også da, så fancy halsbånd ville ikke ha syns uansett :)

Seler derimot har jeg brukt en del penger på.. blandt annet Webmaster selen som de har på canis... (men den er jo heller ikke fancy med diamanter og slikt bling bling på :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sele er nok det dyreste jeg har kjøpt når det gjelder halsbånd og sånt.... men de skal vel være litt dyre?

Ja, gode seler pleier å være ganske så dyre... det er hvertfall min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun hatt "tøffe" lærhalsbånd til Cita. Bestefaren min kjøpter et skikkelig kvalitetshalsbånd til henne i lær, men sånne "knapper" som stakk ut (ikke inn mot hunden selvfølgelig!) , så hun lignet på en kraftig hannrottweiler hvor båndet fikk den til å se "farlig" ut, pga knappene liksom.. Så jo ut som pigger, og mange har trodd det er et pigghalsbånd :) Har aldri hatt noe pyntete til henne, men NÅ skal jeg virkelig shoppe fint til henne! Skal bli rosa m/diamanter både halsbåndet og kobbelet! Noe annet jeg syns er kjempefint på noen raser, også labradorer er sånt tørkle rundt halsen... Man kan få kjøpt slik som henger fast i et vanlig halsbånd... Vil kjøpe meg en slik 8) Hehe...

.jpg

Kom ikke her og si at hun ligner på en tispe med det båndet der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) D har rett, Benedicte. Cita ligna itte veldig på ei tispe med det halsbåndet, nei :) Men kult var det!

Det dyreste halsbåndet je har kjøpt kosta 75,- på G-sport i Dala :) Det bruker vi itte da.. Det vi bruker kosta 25,- trur je det var... Kjempe sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Jeg skal hjelpe min mor med å bestille inn noen nye varer til butikken, men trenger litt hjelp fra dere :) Hva syns dere de selger altfor lite av/ikke har av i dyrebutikker som dere gjerne vil kjøpe?

Selv vil jeg gjerne ta inn litt mer LP utstyr som neseprøver, kjegler osv, men det vil bli for få som kjøper det...

agility- hjemme hindere =D> Ikke at jeg har mulighet til å reise til Åsane.., men det er sikkert flere som savner det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

agility- hjemme hindere =D> Ikke at jeg har mulighet til å reise til Åsane.., men det er sikkert flere som savner det. :)

Det er ikkenoe problem....-har du små hunder, har vi hindere inne...-har du større, så kan det lett bestilles...

Det er butikk i Lagunen og Oasen i tillegg til Åsane..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkenoe problem....-har du små hunder, har vi hindere inne...-har du større, så kan det lett bestilles...

Det er butikk i Lagunen og Oasen i tillegg til Åsane..

Kult. ;) Hvor er butikken? Er det også i Bergen..? Holder til like ved Oslo.. så det er i lengste laget.. :P En liten og en mellomstor/stor. Men det blir vel mest for den lille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...