Gå til innhold
Hundesonen.no

Din mening!


Syns du at de har alt du vil kjøpe i dyrebutikkene?  

37 stemmer

  1. 1.

    • Ja, nesten alt
      13
    • Nei, kun halvparten av alt jeg vil kjøpe selger de i dyrebutikker!
      21
    • Nei, må alltid bestille på nettet
      3


Recommended Posts

Jeg skal hjelpe min mor med å bestille inn noen nye varer til butikken, men trenger litt hjelp fra dere ;) Hva syns dere de selger altfor lite av/ikke har av i dyrebutikker som dere gjerne vil kjøpe?

Selv vil jeg gjerne ta inn litt mer LP utstyr som neseprøver, kjegler osv, men det vil bli for få som kjøper det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Jeg hjelper til på Norske Zoo og frø på Åsane Senter innimellom.

Hehe, det er blitt veldig populært med chihuahua i Bergen, så det ble kjøpt inn sinnsykt mye chihuahua-ting! Seler og halsbånd og alt... Og i de søteste fargene:) Fikk nesten lyst på chihuahua selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fikk veldig mye forespørsler om dilldall og mer sånne pynteting til hund... Ente opp med lyserosa og lyseblå fexibånd med krystaller ;)

Også fikk vi inn lyserosa halsbånd med en eller annen (husker ikke hva:P) krystalltype som selges i gullsmed butikker, men de ble så veldig dyre, så selger sikkert ikke mye av de (litt over 1000 kroner for et halsbånd).

Cita ser ut som en kraftig hannrottweiler/pitbull med hennes halsbånd da, så eg får skaffe meg et sånt rosa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Norske Zoo og frø på Åsane Senter.

Hehe, det er blitt veldig populært med chihuahua i Bergen, så vi kjøpte inn sinnsykt mye chihuahua-ting! Seler og halsbånd og alt... Og i de søteste fargene:) Fikk nesten lyst på chihuahua selv...

Du er datteren til Reidun, du...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne gjerne være mer til store hunder! Hehe..

Det finnes til store hunder og! Jeg har nettopp kjøpt et limefarget lærhalsbånd, nesten 4cm bredt, med swarowsky krystaller ! ;)

-selvfølgelig med matchende kobbel til..hihihi...

MEN - det er svært få butikker som har inne stasj til store hunder... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de har alt for lite stasj til hunden. Ingen kule halsbånd eller dilldall. Jeg kunne godt ha sett mer ala. petshopgirls i dyrebutikkene. Og så er det så dyrt i dyrebutikker, så derfor bestiller jeg nesten alltid på nett hvis jeg trenger noe.

Du bor i feil del av landet...! ;) hehe.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Norske Zoo og frø på Åsane Senter.

Hehe, det er blitt veldig populært med chihuahua i Bergen, så vi kjøpte inn sinnsykt mye chihuahua-ting! Seler og halsbånd og alt... Og i de søteste fargene:) Fikk nesten lyst på chihuahua selv...

åååå.. jeg kommmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler 91

ÅÅÅh, lyserosa flexibånd, det må være noe til en babycavalier, hehe. Nå er jeg ikke helt for flexibånd da, men likevel...

Tror jeg må dra en tur i Åsane å sjekke ut. Er det bare til Chi? eller noe spennene søtt til en cavalier også? I sentrum fins det ikke noe kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler 91

ÅÅÅh, lyserosa flexibånd, det må være noe til en babycavalier, hehe. Nå er jeg ikke helt for flexibånd da, men likevel...

Tror jeg må dra en tur i Åsane å sjekke ut. Er det bare til Chi? eller noe spennene søtt til en cavalier også? I sentrum fins det ikke noe kult.

Flexi linene kommer i rosa, lysblå,lysgrønn og lys orange.

De er kun i åsane.

Halsbånd og kobbel ,med diamanter, blomster og div. i pastellfarger - rosa, blått, lime finner du og i Fyllingsdalen og Lagunen. Størrelsene er fra 27 -42 cm på det meste, men noe kommer og til de store,opp i 60cm - større kan bestilles.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, Calina:D Jepp, jeg er datteren til Reidun :P Hjelper til der i ferier og sånt... Skal hjelpe til der en del i August siden alle drar på ferie! Hehe.. Og nå jobber jeg kun på pensjonatet når det er veldig mye hunder der, så da vil jeg bli lært litt opp siden jeg ikke har hjulpet til så mye :P Ble riktig stolt da jeg solgte kaninbur til 2500,- for litt siden :P:wink: Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tropehagen Zoo har jo også lyserosa, lysegrønn, lyse blå og orange flexibånd. :wink:

Selvfølgelig har de det.. :P -de tar inn varer fra noen av de samme leverandørene,og mange leverandører har de samme tingene.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calina var innom butikken du jobber i for ca 3 uker siden og siklet litt på de halsbåndene som du har beskrevet men da jeg så prisen og viste den til far i huset(som for en gangs skyld synes halsbåndene jeg viste han var stilige) så fikk han sjokk :P du skulle ha sett han :P . ikke aktuelt sa han det er alt for dyrt :P .

men så har jo ikke vi så sinsykt god økonomi heller da(han har ikke fått jobbet overtid på over 1 år og det merker vi godt :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De billigste halsbåndene våre i pastell,koster 198.-

Skal man ha godt lær, så blir prisen litt anderledes.. :wink: -de billigste på rundt 690.- (da med diamanter)

-det finnes også mange andre typer i lær,med forskjellige mønstre og pynt på - fra ca 298.- og oppover.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så mye om hvordan halsbånd, og annet ser ut. Så lenge det er av god kvalitet er det det viktigste.

Smaken er som baken! Jeg har en korthåret hund som er veldig fin til å vise frem halsbånd på,og da utnytter jeg det ! :P:wink:

Jeg setter dermed IKKE kvaliteten lavt! et godt halsbånd skal kunne vare i mange, mange år,OG være fint fremdeles!

-og det er det som er så fint med tingene jeg snakker om,for det er nettopp det jeg vil ha. Kvalitet og stil.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, greit med noe man liker... men jeg er ikke sånn at jeg betaler og styrer masse for utsendet. For meg er det viktigste kvaliteten og min hunds ve og vel :P men selvfølgelig er det morro med fint halsbånd, men det er ikke det viktigste med hunden :P det viktigste er gode resultater i bruks, agility og lydighet. Brains before beauty :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...