Gå til innhold
Hundesonen.no

Hente valp - flybag


Nemi1

Recommended Posts

Det er kanskje derfor den gikk akkuratt, Lilleariel, for setene bakerst i flyene står nærmere sete forran enn de andre setene gjør...

Skal antagelig fly selv når jeg henter så du får skrive hvordan det gikk Nemi ...

Lykke til iallefall...

Det kan hende ja! Aner ikke jeg, vet bare at de sa jeg måtte sitte bakerst. Er vel på grunn av allergi og sånn regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det akkurat en diskusjon om samme tema på Canis, og der sier de at det er avhengig av hvem man treffer på. En person på Braathens opplyste at de så gjennom fingrene med målene når vesken var myk, en annen sa de ikke gjorde det.

Hversågod bli gal, hehe.

Jeg har nå ikke annet valg enn å vente å se og krysse fingrene, nå er det litt sent å gjøre noe annet.

Men det er klart dere skal få tilbakemeldinger om hvordan det gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk helt fint. Damen i insjekkingen ville se valpen, for de hadde bedt om å få vite vekten, hun ville se om den virkelig var 1,7 kg. Hun syns Nemi var kjempesøt og ville ha en slik valp selv.

Vi reiste fra Skien kl 13 og var ikke hjemme før kl 19 og Nemi sov hele tiden, hun oppførte seg eksemplarisk. Sasha var ikke så overbegeistret over det nye vidunderet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...