Gå til innhold
Hundesonen.no

AK valpene som ble født Påsken'07


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar
Ååå kor herlige!:) Mitt favorittnavn var Harley Quinn. Syns det var kjempestilig jeg. Lettere å lage kallenavn for også.

Etter å ha pratet høyt med meg selv i bilen og på jobb :rolleyes: har jeg kommet fram til at jeg liker Talia al Ghul best. Og navnet blir nok "Talli" til vandlig.

Ettersom jeg bruker mye navn på hunden i skogen og hunden skal kunne høre det på 50-100m avstand så mp jeg ha ett navn som er lett å rope. Talli blir det enkleste å få lyst, fint og sterkt fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha pratet høyt med meg selv i bilen og på jobb :rolleyes: har jeg kommet fram til at jeg liker Talia al Ghul best. Og navnet blir nok "Talli" til vandlig.

Ettersom jeg bruker mye navn på hunden i skogen og hunden skal kunne høre det på 50-100m avstand så mp jeg ha ett navn som er lett å rope. Talli blir det enkleste å få lyst, fint og sterkt fram.

Syns du har tatt et riktig valg (det var det jeg likte best av dem) :)

De er jo så utrolig nydelige da. Blir jo så valpesyk, at det ikke skulle hvert lov...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner ting å hende her :twitch:

Ny video tatt i dag. Dem er i dag 14 dager. :icon_fun:

Jøss, så våkne de plutselig var da :P Er det ikke bare noen dager siden du sa de hadde begynt å åpne øynene, liksom? Veldig morsomt å se da, selv for hundene - har to frøkner her som stirra intenst på høyttalerene av all lyden bebisene lagde *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så våkne de plutselig var da :P Er det ikke bare noen dager siden du sa de hadde begynt å åpne øynene, liksom? Veldig morsomt å se da, selv for hundene - har to frøkner her som stirra intenst på høyttalerene av all lyden bebisene lagde *flir*

Syns dem akkurat er født jeg :P Tiden flyr alt for fort...

Den minste tispen har fortsatt ikke åpnet øynene helt, men det stopper ikke henne. Den store tspen (m/hvitt) har begynnt å reagere på ting rundt seg og løfter på hode når jeg kommer inn i rommet eller flytter på grinden i forann døren. Joker (hannhunde) han tar livet med en storisk ro og la jentene gjøre litt som dem vil med ham, så lenge han får mat han så er han fornøyd :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joker høres ut som Tjukken *flirer*

Men ja, tiden går altfor fort :P De burde være små og søte og lukte deilig valp til de er året, egentlig *sukk*

(Litt OT - jeg har akkurat hatt en ørliten diskusjon med datterbarnet om Emmadyret er valp eller ikke, hun påsto at hun ikke er valp lenger fordi hun er like høy som moren sin.. Og grunnen til diskusjonen var at Emmavalpen hadde stjålet en leke av datterbarnet og partert den - selvsagt - og da trenger man en syndebukk, fremfor å innrømme at man burde ha lært å rydde opp lekene sine og lukke døra etter seg :rolleyes: Mye enklere å skylde på bikkja, må vite.. Den diskusjonen hadde vi jo sluppet om bikkja så ut som den valpen hun fortsatt er :twitch: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joker høres ut som Tjukken *flirer*

Men ja, tiden går altfor fort :P De burde være små og søte og lukte deilig valp til de er året, egentlig *sukk*

Litt OT - jeg har akkurat hatt en ørliten diskusjon med datterbarnet om Emmadyret er valp eller ikke, hun påsto at hun ikke er valp lenger fordi hun er like høy som moren sin.. Og grunnen til diskusjonen var at Emmavalpen hadde stjålet en leke av datterbarnet og partert den - selvsagt - og da trenger man en syndebukk, fremfor å innrømme at man burde ha lært å rydde opp lekene sine og lukke døra etter seg :rolleyes: Mye enklere å skylde på bikkja, må vite.. Den diskusjonen hadde vi jo sluppet om bikkja så ut som den valpen hun fortsatt er :twitch: )

Ha ha selvsagt er det enklere å skylde på bikkja. Det gjør jeg også det. Bikkja må jo ha tur, mye gøyere enn kles/hus-vask det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nye bilder i dag.

Joker (hannhunden), som bare sover eller spiser :rolleyes:

april07214.jpg

april07195.jpg

Tispe "Sinnataggen":

april07205.jpg

april07215.jpg

Tispe m/hvitt. Jeg kan ikke noe for det. Det er noe med denne tispen. Hun har ett herlig uttrykk og er først ute med alt hun gjør. Har alt begynnt å rive i teppene og i biksen min og tisset på meg. Jeg prøver å holde meg "partisk" med tanke på at det enda er mange uker til jeg må bestemme meg. Men for øyeblikket er jeg litt forelsket :ahappy:

april07207.jpg

april07210.jpg

april07200.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nye bilder i dag.

Joker (hannhunden), som bare sover eller spiser :rolleyes:

"klippet"

Tispe "Sinnataggen":

april07205.jpg

april07215.jpg

Tispe m/hvitt. Jeg kan ikke noe for det. Det er noe med denne tispen. Hun har ett herlig uttrykk og er først ute med alt hun gjør. Har alt begynnt å rive i teppene og i biksen min og tisset på meg. Jeg prøver å holde meg "partisk" med tanke på at det enda er mange uker til jeg må bestemme meg. Men for øyeblikket er jeg litt forelsket :icon_confused:

"klippet"

Høres kjent ut :whistle: . Det er som regel førsteinntrykket som sitter igjen til slutt, iallefall har det vært slik her hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut :icon_confused: . Det er som regel førsteinntrykket som sitter igjen til slutt, iallefall har det vært slik her hos meg.

*psst* Jeg mente den andre tispen som du har klippet bort :whistle:

Men jeg er litt redd for at jeg ikke greier å kvitte meg med det førsteinntrykket. Får nok få noen andre til å komme å titte etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*psst* Jeg mente den andre tispen som du har klippet bort :whistle:

Men jeg er litt redd for at jeg ikke greier å kvitte meg med det førsteinntrykket. Får nok få noen andre til å komme å titte etterhvert...

Hahaha, glemte å klippe bort alle bildene.

Hold allikevel litt på førsteinntrykket, det kan være det er rett :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...