Gå til innhold
Hundesonen.no

AK valpene som ble født Påsken'07


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar
:D som faren. Ikke sikkert det er noe røde orkaner der... Men det bryr meg egentlig lite for øyeblikket.

*sukk* blander alltid det der..jeg ser pokker ikke forskjell <_< Fine var de ihvertfall, uansett hvilken farge de får! :wub: Endelig! Kennel Deepeyes første kull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 2 stk som har hatt "inside informasjon" her, så dem får ikke vinne vedde målet :P

*flirer* Skjønner ikke hva du mener nå...! :wub:

Jippi! :D :icon_fun: Det har vært en laaang dag på jobb i dag og jeg har vært så dårlig arbeidstaker at jeg har smugsjekket mobilen min med jevne mellomrom og gjemt meg på do for å skrive meldinger :D

Endelig kom de etterlengtede små nurkene og de var jo så søøøte! :D

Hehehe, ja det har blitt noen småhysteriske meldinger idag! :D

Men endeligendeligendelig kom bebisene, og som seg hør og bør med brask og bram! Igjen beviste Blaze at hun ikke kan gjøre noen ting rolig *flirer* Fineste Blaze det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! :wub:

Jeg skal slutte å gjette på antall valper jeg, syns jo at Blaze var kjempediger jeg.. Og trodde seriøst det var mange flere enn 3.. Men så trodde jeg at Dina hadde nesten dobbelt så mange som hun hadde og, da.. :D hehe

Var 3 fine bebiser da! Gratulerer igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Men endeligendeligendelig kom bebisene, og som seg hør og bør med brask og bram! Igjen beviste Blaze at hun ikke kan gjøre noen ting rolig *flirer* Fineste Blaze det :wub:

Jeg hadde nå litt planer om at dette skull gå stille og rolig for seg. Ikke dunder og brak! <_< Men har mann fått navnet Blaze og røde orkan... ja nå kan jeg angre.

Gratulerer så masse! :D

Jeg skal slutte å gjette på antall valper jeg, syns jo at Blaze var kjempediger jeg.. Og trodde seriøst det var mange flere enn 3.. Men så trodde jeg at Dina hadde nesten dobbelt så mange som hun hadde og, da.. :D hehe

Var 3 fine bebiser da! Gratulerer igjen :D

:D Jeg har nå faktisk sagt 3 stk ganske lenge jeg :P

Nå skal jeg igjen ringe vet da alle valpene har diare og mor er løs i magen også. Ikke minst har jeg fått rimadyl til henne. På rimadyl står det meget klart: Skal ikke gies drektige/diegivende tisper, og bivirkning Diare. Nå må jeg få bukt på det problemet for diare på valp er ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...