Gå til innhold
Hundesonen.no

nytt fôr - men ikke tørrfôr!!


Lilleulv

Recommended Posts

Min hund er allergisk mot tørrfôr, og kan ikke ha det. derfor ble jeg veldig glad da vi begynte med Norwegian Polar og alt ble bra :D ikke mer kløing og sår eller hårløse områder. Men dessverre vil ikke nemi ha det lenger... det virker som hun er veldig lei eller ikke liker det lenger og bare spiser for å overleve... urk, typisk! Så jeg må finne et annen lignende fôr å prøve. Hvilke muligheter har jeg? Jeg har tenkt litt på Vom og hundemat... er dette veldig forskjellig fra polar? har jeg fler typer å velge mellom? var glad i NP fordi det var jo billig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis du blander inn leverpostei eller makrell i tomat i tørrfôret hennes.. Romeo hater rent tørrfôr, men hvis vi blander inn litt varmt vann og leverpostei/makrell i tomat, synes han det er kjempe godt!

Blir nok uligens den eneste på leiren som kommer tel å komma med en pose hundemat med leverpostei og makrell i tomat ved siden av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kan jo faktisk det da. fortsette å gi samme maten, men blande inn noe godt hver gang. har pleid å blande i litt ris og middagsrester og da går alt ned på høykant. men blir hun ikke litt bortskjemt da da? :oops: hva skjer når hun en dag må spise reint fôr liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hunder har da godt av å være litt bortskjemt :wink:

Hvis hu en dag itte har no' anna valg enn å eta rent tørrfôr, så gjør'a det bare'a blir sulten nok! :wink:

Husker en gang vi skulle lage en film her hjemme. "Hunden som ikke likte tørrfôr" kalte vi den! HOHO :D

Det første Romeo gjorde var å spise tørrfôr!! HoHo ;) Snakke om mislykka scene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Nemi :) Hehe.

Neida. Men det er sånn med hunder at de spiser for å overleve. Hunder har ikke det samme behovet for mat som oss mennesker, og trenger ikke variasjon i matveien. Prøv å ta vekk foret hennes om hun ikke spiser. Hun vil nok forstå at hun MÅ spise :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...