Gå til innhold
Hundesonen.no

Mobil og abonnement, hva bruker dere?


Renate A

Recommended Posts

Ser ut som min kjære Samsung mobil ikke vil samarbeide med meg mer :baby: så nå må jeg kjøpe meg ny

Siden jeg ikke er helt "inne" i hva som er ok og hvilke abonnemang som er ok nå så tenkte jeg å spørre dere hva dere bruker eller anbefaler?

Dumme dumme mobilen min som egentlig er så fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.telepriser.no - der kan du sjekke hva som lønner seg i forhold til hvor mye du bruker telefonen. Jeg anbefaler ChessTouch, flere i familien og venner som har byttet og er storfornøyd. Chess selger også litt billigere tlf uten sim-lås om du er kunde.

Å kjøpe 1-krones telefoner med dyrt abonnement taper du omtrent uten unntak mye penger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Jeg var veldig fornøyd med mitt Chess abonnoment, men etter den gikk over til Netcom som nettlevrandør så forsvant dekkningen i den skogen jeg ferdes mest i på den tiden (skogen på Lutvann) Så da gikk jeg over til Tele2 og har Champion abonnoment. Er faktisk fornøyd med det og prisen er ikke så ille heller (jeg ringer mye) dekkning har jeg for det meste over alt nå etter som det er Telenor som leverer deres nettverk.

(Jeg har stort behov for å vite at jeg har dekning ettersom jeg ferdes mye ute i terrenget alene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har One Call, og er superfornøyd. De bruker og netcom's nettverk, men jeg har bedre dekning de stedene jeg har mest med netcom enn med telenor. Veldig billige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har netcom.. Young talk.. Storfornøyd jeg.. Bra dekning, der telenor ikke har dekning i det hele tatt :baby:

Men, du må vel skaffe deg abonnement utifra hvor mye du bruker tlf..

Jeg liker ikke Tele2, for jeg hadde ei venninne en gang, og hun fikk regninger på regninger når hun ikke kunne ringe ut fra telefonen sin.. Regninger på opptil 1000 kr som de på Tele2 påstod at hun hadde ringt for..

Hun sendte e-post på e-post men fikk ikke noe svar.. Tilslutt kom det inkasso på de regningene.. Da kontaktet hun forbruker ombudet.. De ringte tele2 og etter den episoden fikk hun avslutte abonnementet der..

Ikke sikkert dette skjer med alle, forbrukerombudet sa at hun ikke var den første som hadde ringt inn..

Så tele2 skal jeg aldri ha meg :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Akkurat det med dekning i områder er faktisk meget enkelt å sjekke. Bare gå inn på nettsiden og søk opp dekning så får du opp område kart over hvor dekningen rekker. Noen steder dekker netcom bedre enn telenor og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skifter hele tida vi.. :baby: det eneste de trenger å gjøre er å ringe oss så tar mamma imot alle tilbudene :D Akkurat nå så har Telenor firma(??) eller noe sånt. Gratis å ringe til familien og slikt :baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Djuice Non stop. Betaler 299,- pr mnd men har da fri mms og sms. Bruker mindre penger på mobil nå enn da jeg hadde kontantkort... Men nå ringer ikke jeg mer enn høgst nødvendig heller, sender helst meldinger og bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er greit å få en tlf billigere for å binde seg/videreføre ett abonnement. Om man VET man kommer til å skulle ha dette abonnementet ett år.

Jeg har kjøpt èn (eller fikk i julegave da) tlf som jeg har måtte betalt full pris for.

Så blir jo ikke dyrere for meg, når jeg skal fortsette å ha det alikavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Telenor Bedrift, men er ikke fornøyd :P

Det er veldig dyrt, for abonnementet kosetr en del.

Så når bindingstida er over kommer jeg til å gå over til Chess Touch eller Netcom YoungTalk. For det vet jeg mange som har og er veldig fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Djuice Non stop. Betaler 299,- pr mnd men har da fri mms og sms. Bruker mindre penger på mobil nå enn da jeg hadde kontantkort... Men nå ringer ikke jeg mer enn høgst nødvendig heller, sender helst meldinger og bilder.

Jeg har byttet til dette abonnemanget jeg også, men samme mobil som jeg først bestillte, fant ut at det må være midt i blinken for meg.

Så takk for tipset...Tele2 er sikkert ikke så glad i deg, men Djuice setter nok pris på deg :P :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...